Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie uniforme de politie


Anunt de participare numarul 56736/26.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMINPENTRU IMIGRARI
Adresa postala: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050037, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Mirescu, Tel.3158178, Email: [email protected], Fax: 3158178, Adresa internet (URL): str.cpt av. Alexandru Serbanescu , nr.50, sector 1, Bucuresti, email ori.logistica @mira.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie uniforme de politie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: strada Eforiei nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
strada Lt.col Marinescu Ctin nr.15 A, sector5 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 318, 700RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie uniforme de politie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115200-0 - Uniforme de politie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini, atasat inSEAP impreuna cu anuntul de participare , documentatia de atribuire si specificatiile tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 318, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 6000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art44/OG34/2006. Subcontractare conform art45/OG34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantul sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 181 din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completariel ulterioare;
- declaratie de eligibilitate;
- Certificat constatator de la O.R.C care dovedeste apartenenta din punct de vedere profesional;
- Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat;
- Certificat privind taxe locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la autoritatile competente,
- cifra de afaceri minim 500000 lei;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri -min 500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
existenta unei experiente similara: contracte indeplinite in ultimii 3 ani in cunatum de minim 319000 lei;
- ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conformstandardelor ISO 9001 pentru actiuvitatile desfasurate;
- producatorul materiilor prime si auxiliare sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardelor ISO 9001;
-declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnicesi umane (dotarile specifice, utilajele , echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboaratoarelesi alte mijloace fixe, numarul mediu pe ultimele12 lunial personalului angajat , asigurarea cu personal de specialitate) pe care le detine sau se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experiente similara: contracte indeplinite in ultimii 3 ani in cunatum de minim 319000 lei- certificat ISO 9001 pt ofertant valabil cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei- producatorul materiilor prime sa aiba certificat ISO 9001 valabil cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 15:00
Locul: sediul din strada Lt.col Marinescu Constantin nr.15 A, Sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice reprezentant al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciuljuridic al Oficiului Roman pentru Imigrari
Adresa postala: Str.lt.colConstantin Marinescu nr.15 A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050795, Romania, Tel.4107501, Email: [email protected], Fax: 4107501
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer