Licitatie Publica - Achizitie uniforme pentru Directia de Politie Comunitara Buzau
Anunt de participare numarul 60042/31.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Punct(e) de contact: Primaria municipiului Buzau, Tel.0238726092, In atentia: Florea Viorica, Email: [email protected], Fax: 0238726092, Adresa internet (URL): str.Unirii nr.163, Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie uniforme pentru Directia de Politie Comunitara Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia de Politie Comunitara Buzau, str.Unirii nr.163
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona produse de imbracaminte si incaltaminte pentru personalul din cadrul Directiei de Politie Comunitara Buzau .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115200-0 - Uniforme de politie (Rev.1)
18133400-4-Uniforme de lupta (Rev.1)
18211000-1-Pelerine (Rev.1)
18213000-5-Jachete de vant (Rev.1)
18321000-5-Camasi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Costum vara = 550 bc
Lot2: Camasi = 1650 bc
Lot3: Scurta de vant = 550 bc
Lot4: Costum interventie = 550 bc
Lot5: Pelerina de ploaie = 550 bc
Lot6: Pantofi = 1100 bc
Lot7: Ghete = 550 bc
Valoarea estimata fara TVA: 672, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.participare: Lot1=3000 lei;Lot2=1400 lei;Lot3=1300 lei;Lot4=2400 lei;Lot5=1300 lei;Lot6=2000 lei;Lot7=1300 lei , prin scrisoare de gar. bancara, OP cont RO14TREZ1665006XXX000378 sau numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, ordin de plata .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, acord de asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local , valabile la data deschiderii ofertelor, in original;
-certificat constatator/inregistrare eliberate de ORC , in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Situatia financiara(bilant contabil la 31.12.2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu : lot1=500.000 leilot2=220.000 leilot3=200.000 leilot4=360.000 leilot5=200.000 leilot6=300.000 leilot7=200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-cel putin 3 recomandari din partea principalilor beneficiari
-certificat ISO 9001:2000(nu se accepta documente prin care sa se ateste ca certificarea este in curs de obtinere)
-autorizare pentru livrarea produselor ( in original sau copie legalizata)
-informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere-informatii privind dotarile specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea a cel putin 3 contracte similare cu o valoare cumulata de cel putin : -lot1=80.000 lei-lot2=36.000 lei-lot3=34.000 lei-lot4=60.000 lei-lot5=34.000 lei-lot6=50.000 lei-lot7=34.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau OP in cont RO65TREZ16621390201XXXXX - cod fiscal 4233874
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 10:00
Locul: Primaria mun.Buzau, str.Unirii nr.163, sala 24.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10010043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Buzau, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Tel.0238710659, Fax: 0238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 08:20