Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie utilaje


Anunt de participare numarul 141770/01.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TISMANA (PRIMARIA ORASULUI TISMANA)
Adresa postala: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj, Localitatea: Tismana, Cod postal: 0253, Romania, Punct(e) de contact: Slivilescu Marian, Tel. +40 0253206101, Email: [email protected], Fax: +40 0253206102, Adresa internet (URL): http: //www.primariatismana.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie unui buldoexcavator si a unui tractor cu remorca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
43262000-7-Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Achizitie tractor cu remorca - 1 buc
Lot 2 - Achizitie Buldoexcavator - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare-Lot I? 1.500 lei-Lot II ? 2.100 lei2.Perioada de valabilitate: 3 luni de la data depunerii ofertelor.3.Forma de constituire a garantiei de participare seconstituie conform art.86, alin (1) din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare4.Pentru garantiile constituite in valuta se va calcula la cursul stabilit de Banca Nationala a Romaniei cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, completare Formularul V.1/1, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/2), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/3), in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie care participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Primar: Slivilescu Marian_ Comisia de achizitie: Ghinoiu Nicolae, Carabineanu Ilie, Raut Iona, Gavrilescu Marioara si Butoarca Misu Romeo- Contabil sef: Vacaru Nicolae- Inspector achizitii: Macarie Daniel- Consilieri locali: BRINZAN NICOLAE, BUZIANU COSTEL, CROITORU MIRCEA, DRUMEN DUMITRU, GAVRILESCU VASILE ROBERT, GEORGESCU ION, GRECESCU ILIE ALEXANDRU, GRUESCU ION, LASCATEU MIHAI CLAUDIU, NANESCU CARMEN, RAUT ION, REMETEA NARCIS PETRE, SARCINA DORU, SARCINA GHEORGHE, SECELEANU MARIUS ION.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoyitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/ copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiese lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelorsunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesnirila plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular V.1/4, in original.
Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular V.1/5 din sectiunea Formulare.7. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociereconform Formular V.1/6 ? Model de Acord de asociere din sectiunea Formulare.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anii 2011, vizat si inregistrat de organele competente ? copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pentru anii 2011, vizat si inregistrat de organele competente ? copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conform prevederilor art.188 din OUG 34/2006 ? Formular nr.V.4/1Lipsa a cel putin unei livrari similare atrage excluderea candidatului
2. Declaratie pe proprie raspundere privind unitatile de service autorizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conform prevederilor art.188 din OUG 34/2006 ? Formular nr.V.4/1Lipsa a cel putin unei livrari similare atrage excluderea candidatului2. Declaratie pe proprie raspundere privind unitatile de service autorizate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2013 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI AUTORITATII CONTRACTANTEREPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer