Licitatie Publica - Achizitie utilaje aeroportuare
Anunt de participare (utilitati) numarul 53932/30.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel.0269-253135, In atentia: Nistor Maria, Email: [email protected], Fax: 0269-253131
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie utilaje aeroportuare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- utilajele ce urmeaza a fi achizitionate (agregat mobil de pornire aeronave, utilaj de maturat cu suflanta, scara pasageri autopropulsata, vehicul tractat remorci bagaje, air starter cu flux continuu, tractor aeronave, echipament tuns iarba, motostivuitor, masina de maturat, agregat de degajat zapada) se vor folosi in activitatea aeroportuara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523130-1 - Pluguri si turbine pentru zapada (Rev.1)
29331100-9-Masini de tuns iarba (Rev.1)
29814340-3-Scari de imbarcare a pasagerilor (Rev.1)
31121100-1-Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.1)
34144740-7-Vehicule de tractare a aeronavelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cate 1 (una) bucata pentru fiecare lot
Valoarea estimata fara TVA: 1, 005, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. part. oferta compl. 73059 lei sau 19908 euro.Gar.ptr. oferta part. in Anexa BGBE (10% din val. contr.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- alocatii bugetare consiliul judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de autorizare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilor sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor
-Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie natioanala si teritoariala
-Certificat constattator, valabil la data sedintei de deschidere, prezentat in original.
(Pentru persoanele juridice straine -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta unul sau mai multe documente relevante, cum ar fi:
-declaratii bancare corespunzatoare, sau dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional
-declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani
- ultimul bilant contabil, vizat de autoritatile competente sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari
-experienta similara se va prezenta cel putin cate un contract de produse similare pentru fiecare lot
-se vor prezenta cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari de produse similare(echipamente aeroportuare)
-prezentarea de certificate care sa ateste asigurarea sistemului calitatii(ISO 9001sau echivalent)
-o declaratie referitoare la echipamentele tehnice detinute si la masurile pe care le va aplica in vederea asigurarii calitatii si asistentei tehnice
-informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 35 RON
Conditii si modalitate de plata: - numerar, la caseria aflata la sediul RA Aeroportul Sibiu;
- in contul RO30RNCB0232017887690001, deschis la BCR Sibiu, Suc. N. Balcescu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 11:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- comisia de evaluare- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel.0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 12:05