Licitatie Publica - ACHIZITIE UTILAJE DESZAPEZIRE (BULDOEXCAVATOR, REMORCA BASCULABILA, CISTERNA CU APA) din cadrul proiectului integrat Modernizare strazi in localitatile Deleni si Bulboaca, achizitie utilaj deszapezire, sisteme centralizate de alimentare cu apa si ca
Anunt de participare numarul 86934/23.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Deleni (Primaria)
Adresa postala: Com. Deleni, Localitatea: Deleni, Cod postal: 737170, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Zanfir, Tel.0235345106, Email: [email protected], Fax: 0235345170, Adresa internet (URL): www.delenivaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE UTILAJE DESZAPEZIRE (BULDOEXCAVATOR, REMORCA BASCULABILA, CISTERNA CU APA) din cadrul proiectului integrat Modernizare strazi inlocalitatile Deleni si Bulboaca, achizitie utilaj deszapezire, sisteme centralizate de alimentare cu apasi canalizare epurare in satul Moreni, locuintaprotejatasi conservare patrimoniu cultural in comuna Deleni, judetul Vaslui.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COM DELENI
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE UTILAJE DESZAPEZIRE (BULDOEXCAVATOR, REMORCA BASCULABILA, CISTERNA CU APA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
34223370-0-Remorci basculante (Rev.2)
44611500-1-Cisterne de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE UTILAJE DESZAPEZIRE (UN BULDOEXCAVATOR, O REMORCA BASCULABILA, O CISTERNA CU APA)
Valoarea estimata fara TVA: 638, 258RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2009 pana la 23.05.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 12500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM FEADR, MASURA 322, cu fonduri comunitare din bugetul local, in bz. contr. finantare nr. C322040813900044/01.07.2009, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia, fara a fi obligati sa isi legalizeze forma de asociere decat dupa ce oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine; Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitie; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Completareformular 3. Se va completa deasemenea si Identificarea financiara Anexa 1A.
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 1.200.000 lei. Pentru intreprinderile noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an.- Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.
- Balanta analitica cu anexe pe ultimii 3 ani (decembrie 2006, 2007 si 2008)
- Declaratie privind situatia financiara (Formular nr. 12J)si Informatii privind situatia financiara (Anexa la Formular nr. 12J);
- operatorul economic trebuie sa prezinte o estimare a fluxului de numerar.
In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Pentru personalul implicat direct in indeplinirea contractului se va prezenta Curriculum Vitae conform cu Formular nr. 1D.- completarea si prezentarea Formularului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereCerinte obligatorii:
- Se vor prezenta informatii generale - Formularul B2;
- Autorizare pentru livrarea produselor - Formularul B3;
- Prezentarea a cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari/clienti care au cumparat produse similare;
- Informatii privind experienta similara Formularul B4si dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect sa fie furnizarea de produse similare si care sa fi avut o valoare mai mare sau egala cu suma de 600.000 mii lei fara TVA., respectiv (valoarea premergatoare transmiterii anuntului de participare EURO)
- declaratie pe propria raspundere ca dispune de: dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace specifice necesare pentru indeplinirea contractului (revizii, reparatii, transport);
- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
- Fotografii si descrieri tehnice si functionale ale utilajelor care urmeaza a fi livrate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
70%
Descriere: PRETUL OFERTAT
2.
cutie de viteze de tip PowerShift si convertizor de cuplu cu autoblocare pentru reducerea consumului de combustibil
15%
Descriere: conform fisei de date
3.
DURATA DE GARANTIE
5%
Descriere: m mare sau egal 36 luni 5 pct mai putin 0 pct
4.
putere motor mai mare de 95 CP
10%
Descriere: mai mare 95 CP 10 pct mai mic 0pct
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COM. DELENI, JUD. VASLUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DELEGATI AI SOCIETATILOR OFERTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322, FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6 Bucuresti, loc. Bucuresti, cod postal 030084, Romania, tel. 0213104641, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 737170, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele prevazute de legislatia in vigoare privind procedura achizitiilor publice 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COM. DELENI
Adresa postala: SAT DELENI, COM. DELENI, JUD. VASLUI, Localitatea: DELENI, Cod postal: 737170, Romania, Tel.0235/345106, Email: [email protected], Fax: 0235/345170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 13:44