Licitatie Publica - "ACHIZITIE UTILAJE INTRETINERE DRUM DE CATRE PRIMARIA ERBICENI, JUD. IASI?
Anunt de participare numarul 148765/08.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Erbiceni (Primaria Erbiceni , jud. Iasi)
Adresa postala: comuna Erbiceni, judetul Iasi, Localitatea: Erbiceni, Cod postal: 707190, Romania, Punct(e) de contact: Elena Lupu, Tel. +40 0232322370, In atentia: d-lui primar Lungu Ionel, Email: [email protected], Fax: +40 0232322370, Adresa internet (URL): http: //www.primariaerbiceniiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ACHIZITIE UTILAJE INTRETINERE DRUM DE CATRE PRIMARIA ERBICENI, JUD. IASI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Erbiceni, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizare bunuri - Buldoexcavator, conform Caietului de Sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE BUNURI - achizitia de - Buldoexcavator -1 bc
Valoarea estimata fara TVA: 661, 348RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul g.p. este de: 2% din val. estim., reprez. 13.226, 96 leiIn cazul dep. g.p. in alta valuta, echiv. in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunic. de BCEcu 5 zile inainte de data limita de dep. a ofert. Dep. g.p. este obligatorie.Modalit. de constit: in conf. cu prev. art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu compl. ult. prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. lg. de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in fav. A.C., Form. nr.4 - Model scrisoare de garantie pt. particip. cu oferta la proced. de atrib. a contr. de achiz. publ., Sect. Formulare.In sit. in care gar. se constit. prin virament bancar, suma constit. drept g.p.se va vira in contul: nr. RO18TREZ4095006XXX566, deschis la TrezoreriaHIRLAU, C.F. 4541254, cu cond. confirm. acestuia de catre banca pana la data si ora limita stab. pt. deschid. ofert.Per. de valab. ag.p. este minim 90 zile . In cazul extend. per. de valab. a ofert., per. de valab. a g.p. va fi prelungita in mod coresp., potrivit art. 6 alin (2) din HG 925/2006 cu modific. si compl.ult.Restit. g.p. - aceasta se va restit. in termen de 3 zile de la incheierea contr. cu ofert. decl. castig.Conf. Art.2781*)-(1) lit.a)si alin.2 din OUG 34/2006, daca ofert. depune o contestatie si C.N.S.C. respinge contest. ca nefondata, A.C. va retine contestatorului din g.p. in raport cu val. estim. a contr. suma de 4.441, 35leiIn cazul ofert. din categ. IMM (dov. prin prez. doc. prev. in Legea. nr. 346/2004), g.p. se constit. in proportie de 50% din cuant. preciz. Ofert. va prez. si Form. nr. 3- Decl. priv. incadr. intrep. in categ. IMM-urilor, Sect. Formulare.In cazul dep. de oferte in asoc., g.p.constit.acopera in mod solidar toti membrii gr. de op. ec.G.p. emisa in alta lb. decat romana va fi prez. in orig. si va fi insotita de traduc. autoriz. in lb. romana.Ofertele care nu sunt insotite de dov.constit. g.p. in cuant. si forma solicit. vor fi respinse la deschidere. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului (5% pentru IMM), exclusiv TVA.Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducere autorizata)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (1)-(3) din HG. Nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.- autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin.(4) lit.a) si lit.b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR in baza contractului de finantare nr. C413322B11212444104. Plata catre furnizor se va efectua dupa livrarea obiectului contractului. Nu se vor acorda plati in avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant poate participa pentru acelasi contract cu o singura oferta, in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu/asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea, decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiu/asociere. Unul dintre membri trebuie numit lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie prezentata intr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se arate ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.
Structura societatii mixte/consortiu/asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu/asociere/societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cel initial.
Cerinta:
Atentie!a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta
Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
? Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor catre Bugetele consolidate de stat si Bugetele locale pentru sediul social. Se mai prezinta Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei si Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Atentie! Pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul/candidatul are insa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.Cerinta:
Certificatului de participare cu oferta independenta ? (Ordinul nr.314/2010.)Se solicita:
Atentie!a) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta:
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ? Lungu Ionel-primar,
? Maxim Marinel - viceprimar
? Minea Stefan - Secretar
? Hatmanu Antoneta - Inspector
? Stefanache Viorica - Referent
? Lupu Elena - Referent
? Ivan Ioan - InspectorCONSILIERI LOCALI: ? Moraru Cristina? Ababei Stefan
? Lupu Dumitru? Morarasu Florin
? Ciornei Constantin? Gaman Mihai
? Vasilache Cornel? Rata Virginia
? Rata Mihai
? Riscanu Mihai Cristian? Bulancea Danuta? Ivan Constantin
? Lupu Constantin
? Grigoruta Florin Iulian
Atentie! - se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinatorCerinta:
Atentie! - se va prezenta de catre ofertant si ofertant asociat. Operatoruleconomictrebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respective.
? Persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectulde activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
? Persoanele juridice straine: Documenteedificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.
? Persoane fizice romane: - Autorizatia de functionare, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si orice alt doc.edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele men?ionate.
Atentie! Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta:
Bilanturi contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 661.348 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta similara in domeniul livrarii de produse.Unul sau maxim 5 contracte cu livrari de produse din care sa rezulte ca a furnizat produse a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 661.348 lei, fara TVA, insotit/e de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2014 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI ERBICENI, JUDETUL IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art.33(2) din H.G. 925/2006-Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National deDezvoltare Rurala -Masura 322"Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de bazapentru economia si populatia rurala si pinerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute vla art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA ERBICENI
Adresa postala: ERBICENI, JUDETUL IASI, Localitatea: ERBICENI, Cod postal: 707190, Romania, Tel. +40 0232322370, Email: [email protected], Fax: +40 0232322370
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2014 08:05