Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie utilaje necesare deservirii statiei de transfer Ionesti


Anunt de participare numarul 77489/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IONESTI VALCEA
Adresa postala: adresa postala: Consiliul local Ionesti, localitatea Ionesti, judetul Valcea, ,Localitatea: Ionesti, Cod postal: 247270, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL MIU, Tel.0374010942, In atentia: dlui jurist Dobra Emil Florin, Email: [email protected], Fax: 0757710209, Adresa internet (URL): www.primariaionesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie utilaje necesare deservirii statiei de transfer Ionesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: consiliul local Ionesti, judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie utilaje pentru transferul si transportul deseurilor:
- incarcator frontal cu bena (autoincarcator);
- semiremorca compactoare de mare capacitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42415100-9 - Autoincarcatoare (Rev.2)
16500000-0-Remorci si semiremorci cu incarcare automata sau de descarcare pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
incarcator frontal cu bena (autoincarcator) - 1 bucata
semiremorca compactoare de mare capacitate - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 145, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 5000 lei;garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE 2006 linie de buget RO2006/018-147.04.01.04.01.66;Guvernul Roamniei, bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat fara dobindirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in perevederile art 181 din OUG 34/2006; certificat privind plata taxelor la bugetul de stat si bugetul local; certificat ORC; certificat de inregistrare persoana juridica; informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale privind cifra de afaceri pe anii 2006, 2007, 2008; bilanturi contabile la 31.12. pe anii 2006, 2007 si la 30.06.2008;
balanta de verificare la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizarea de livrare a produselor solicitate in original din partea producatorului; lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, copie dupa un contract de furnizare si o recomandare, prezentare cerificat ISO 9001 si ISO 14001 apartinind producatorului si cerificat ISO apartinind ofertantului autorizat sa vinda
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertat
70%
Descriere:
2.
termenul de livrare
10%
Descriere:
3.
termenul de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 12:00
Locul: consiliul local Ionesti, comuna Ionesti judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
observator Ministerul Finantelor Publica si persoane imputernicite de conducerea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE RO 2006/018-147.04.01.04.01-66 CES-Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr 6 sector 3, localitaea Bucuresti, cod postal 030084, Romania, tel 0213104641 email [email protected], Localitatea: Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in termenul legal de 10 zile de la luarea la cunostinta a actuli considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul consiliului local Ionesti
Adresa postala: localitatea Ionesti, judetul Valcea, Localitatea: Ionesti, Cod postal: 247270, Romania, Tel.0374010942, Email: [email protected], Fax: 0757710209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer