Licitatie Publica - Achizitie utilaje pentru campurile experimentale, pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27-LOT 1
Anunt de participare numarul 142834/30.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA
Adresa postala: AGRICULTURII NR.27, Localitatea: Turda, Cod postal: 401100, Romania, Punct(e) de contact: IOAN HAS, Tel. +40 264311680, Email: [email protected], Fax: +40 264311792, Adresa internet (URL): www.scdaturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica cu venituri proprii si subventii de la bugetul statului
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-dezvoltare in alte stiiinte naturale si inginerie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje pentru campurile experimentale, pentru investitia "Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT? in Turda, str. Agriculturii nr. 27-LOT 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: TURDA, str. Agriculturii, nr. 27, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie utilaje pentru campurile experimentale,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
16130000-5-Semanatoare, plantatoare sau masini de repicat (Rev.2)
16141000-5-Distribuitoare de ingrasaminte (Rev.2)
16340000-0-Combine agricole (Rev.2)
16710000-5-Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combina pentru parcele experimentale cu motor diesel, pentru recoltat cereale paioase si porumb (1 buc)Semanatoare universala de mare precizie multifunctionala, autopropulsata, pentru parcele experimentale(1 buc)
Semanatoare pneumatica de precizie pentru plante prasitoare cu accesorii (1 buc): Semanatoare pentru parcele experimentale purtata pe tractor cu accesorii (1 buc)Distribuitor de ingrasaminte pentru parcele experimentale cu accesorii (1 buc)
Echipament de aplicare a pesticidelor pe parcele experimentale cu accesorii(1 buc)
Echipament pentru aplicarea pesticidelor pe parcele actionat manual cu accesorii(2buc)
Combina autopropulsata pentru recoltat in campurile de producere de samanta(1 buc)Tractor agricol pentru lucrul in campurile experimentale si de producere de samanta( 4 buc)
Semanatoare pentru elite cu accesorii( 1 buc)
Remorca de imprastiat gunoi de grajd(1 buc)
Semanatoare directa combinata pentru cereale paioase(1 buc)
Combinator pentru prelucrarea patului germinator(1 buc)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 728, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 23.640, 55 lei. Modul de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul nr. RO96TREZ219504709X006299 deschis la Trezoreria Turda sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantie de participare poate fi depusa si "alta valuta?, , caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor articolului 278, ind. 1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile de la data limita de depunere a oferteiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia trebuie sa fie irevocabila .Garantia de buna executie va respecta prevederile art. 86, al.(2), (3) din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, al. (2) din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE) 2007-2013" , Axa prioritara 2-CDI: Operatiunea 2.2.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor :
Director General ? prof dr. Has Ioan
Director Tehnic ? ing. Triten Nicolae
Contabil Sef ? ec. Serbanescu Elena
6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adm. teritoriale pe raza
careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Nota: 1. Toate cerintele minime de calificare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.
2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere aofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile, (de ex. Cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc). In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in
urma unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Orice neconcordanta intre documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura.3.Daca operatorul economic nu se prevaleaza de prevederile Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, depunand la data stabilita de depunere a ofertelor, documentele de calificare, in cazul in care documentatia depusa nu este completa sau din analiza acesteia rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, Autoritatea Contractanta, in conformitate cu prevederile Art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila. 1.Certificatul Constatator emis de ONRC; Certificatul solicitat in cadrul acestei sectiuni va fi in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, fiind incidente prevederile Art.36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006. Documentul va
fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit.c) din OUG nr.34/2006 cu completarile ulterioare. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale,
aferente ultimilor trei ani ( 2010, 2011, 2012) cu o valoare cel putin egala cu 1.000.000, 00 lei.
- 4, 2099 lei pentru anul 2010, - 4, 2379 lei pentru anul 2011.- 4, 4560 lei pentru anul 2012, In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economicofinanciare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.
Informatii privind capacitatea tehnica.
Cerinta 2.
Experienta similara - Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor contracte similare furnizate in ultimii 3
ani.
Pentru a fi considerat calificat ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a furnizat cel putin un contract similar, in valoare minim de 4.000.000, 00 fara TVA, sau echivalentul sumei in euro.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008 sau EN ISO 9001/2008
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere ofertelor . In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani.Se vor prezenta: 1)Ofertantul va prezenta pentru experienta similara copiidupa certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceste documente trebuie sa cuprinda informatii ca: beneficiari, valoare, perioada de furnizare.Se va folosi pentru conversia in lei cursul leu/euromediu anual comunicat de comunicat de BCE, pentru anul incare documentul respectiv a fost emis/semnat, conf.urmatoarelor echivalente euro/ron: anul 2010 -1 euro= 4, 2122 ron; anul 2011 - 1 euro= 4, 2379 ron; Pentru anul 2012, s-a luatin calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportuluide selectie se va utiliza -1 euro= 4, 4578 ron;Prezentarea certificatului in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele de la rezidenti straini pot fi preze.in limba originala insotite de traducere autorizata
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2013 12:00
Locul: Turda, str. Agriculturii, nr. 27, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?-co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala?Investitii pentru viitorul dumneavoastra?Axa prioritara 2-CDI: Operatiunea 2.2.1.Titlul proiectului: ?Extinderea si modernizare infrastructurii de cercetare la Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Turda/MODEX SCAT?Contract de finantare cod SMIS 13996
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelas pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA TURDA
Adresa postala: str. Agriculturii, nr. 27, jud. Cluj, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401100, Romania, Tel. +40 264311680, Email: [email protected], Fax: +40 264311792, Adresa internet (URL): www.scdaturda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 12:08