Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie utilaje pentru punerea in functiune a cladirii DS Bacau


Anunt de participare numarul 134842/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje pentru punerea in functiune a cladirii DS Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Parcul Dendrologic Hemeiusi, comuna Hemeiusi, jd BC
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform precizarilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
31216200-5-Paratrasnete (Rev.2)
39715200-9-Echipament de incalzire (Rev.2)
39715300-0-Echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 624, 026RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 12.466 lei ( lotul 1- 2.048 lei, lotul 2- 9.109 lei, lotul 3 - 1.309lei) cu o valabilitate de 90 de zile de la data stabilita pentru termenul limita de primire al ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederi art86 din HG925/2006 respectiv, prin ordin de plata sau fila cec confirmata de banca emitenta sau prin depunerea de numerar la casieria unitatii. garantie de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului constituita prin scrisoare de garantie bancara cu valabilitate de 12 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularelor : " Informatii generale ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare", " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 din OUG34/2006( persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea si finalizarea actualei proceduri sunt; Manaila Gheorghe, Ghelasa Viorel , Tabacaru Ion, Popa Neculai , Bitir Ioan, Popa Gheorghe )" , " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta" Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , emis cu cel mult60 de zile inainte de deschiderea ofertelor din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b.codul unic de inregstrare;
c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii , ofertantului de pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original sau copie legalizata
Se va prezenta autorizatie ISCIR privind " instalarea , montarea si intretinerea, verificari tehnice in utilizare, aparate consumatoare de combustibil cu Pmax=400kw, cazane de apa calda cu Pmax=400kw, si cazane de abur de joasa presiune cu Qmax=0, 6 tone/ora"
Autorizatie ISCIR privind " montarea , punerea in functiune , repararea si intretinere la instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice"
Autorizatie ISCIR privind " instalarea, montarea , repararea si intetinerea si verificari tehnice in utilizare pentru arzatoare de combustibili gazosi si lichizi cu Pmax=1500kw.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va solicita prezentare unei cifre medie de afaceri din cel mult ultimii trei ani in cuantum de minim 1.230.000 lei ( lotul 1 -200.000 lei, lotul 2- 910.000 lei, 120.000 lei) . Se vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul comercializarii echipamentelor care fac obiectul contractului.Se va completa si prezenta fromularul " Lista principalelor produse similare livratein ultimii trei ani ( 2009, 2010, 2011) , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt clienti privati sau autoritati contractante.Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea , in copie conforma cu originalul, a unor parti relevante din contracte, care va fi insotit de recomandare, proces verbal de receptie , certificari emise de achizitorsau documente constatatoare conform OUG34/2006care contin informtii referitoare la indeplinirea nobligatiilor contractuale.
Avand in vedere necesitatea punerii in functiune de catre achizitora echipamentelor livrate , ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate cu urmatoarele calificari :1 operator RSVTI ( responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor ) , 1 electrician autorizat ANRE grad II, instalator gaze autorizat ANRE gradul II.) Se vor prezenta autorizatiile precum si CV-urile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2463
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau - serviciul juridic
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600273, Romania, Tel. +40 234588959, Fax: +40 234571905, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer