Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie utilaje pentru serviciul public edilitar-gospodaresc, comuna Sagu, judetul Arad


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
330.500 RON

Castigatorul Licitatiei: VOLVO ROMANIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 131576/19.01.2012
Informatii anunt de participare asociat 120795
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sagu
Adresa postala: Nr. 219, Localitatea: sagu, Cod postal: 317310, Romania, Punct(e) de contact: Branet Emilia, Tel. +40 257418101, Email: [email protected], Fax: +40 257418323, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje pentru serviciul public edilitar-gospodaresc, comuna Sagu, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 1(unu) utilaj pentru serviciul public edilitar-gospodaresc, comuna Sagu, judetul Arad, (buldoexcavator)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
330, 500RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 298 Denumirea: Achizitie utilaje pentru serviciul public edilitar-gospodaresc (buldoexcavator)
V.1) Data atribuirii contractului 03.01.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VOLVO ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu, nr.646-648, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061129, Romania, Tel. 021 207 96 30, Email: [email protected], Fax: 021 207 96 31, Adresa internet (URL): www.volvoce.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 330723.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 330500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR/PNDR ? Masura 322 ? ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale? in baza contractului de finantare nr. C322010950200009 din 10.06.2010 incheiat intre APDRP si comuna Sagu
VI.2) Alte informatii
Contravaloarea produsului va fi achitata in conformitate cu Aneva V ? Instructiuni de plata pentru beneficiarii masurii 322, aspecte aduse la cunostinta operatorilor economici si care nu vor putea fi imputate ulterior autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: bdl. Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. +40 257253630, Fax: +40 257251700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. art. 287 indice 14 din OUG 34/2006 actualizata
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sagu - Compartimentul de achizitii publice
Adresa postala: str. Principala, nr. 219, Localitatea: Sagu, Cod postal: 317310, Romania, Tel. +40 257418101, Fax: +40 257418323
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer