Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie utilaje pentru terasamente, utilaje de exacavare si piese ale acestora


Anunt de participare numarul 31495/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIRDA DE SUS (PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS)
Adresa postala: COMUNA GIRDA DE SUS, Localitatea: Garda de Sus, Cod postal: 517310, Romania, Punct(e) de contact: GRATIAN SUCIU, Tel.0258778141, Email: [email protected], Fax: 0258778141, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAGIRDADESUS.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje pentru terasamente, utilaje de exacavare si piese ale acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS, COMUNA GIRDA DE SUS, SAT GIRDA DE SUS, NR.46A, JUD.ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora(achizitie pentru buldoexcavator marca TEREX 820 a urmatoarelor accesorii: picon hidraulic, burghiu si motor hidraulic pentru foreza cu flit de cuplare, lama de zapada inclinabila hidraulic si turbofreza pentru zapada).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie pentru buldoexcavator marca TEREX 820 a urmatoarelor accesorii: 1 buc. picon hidraulic, 4 buc.burghie si 1 buc. motor hidraulic pentru foreza cu flit de cuplare, 1 buc.lama de zapada inclinabila hidraulic si 1 buc.turbofreza pentru zapada).
Valoarea estimata fara TVA: intre 136, 500 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE DE 500 LEI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN BUGETUL LOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ORICE ASOCIERE DE OPERATORI CARORA LI SE ATRIBUIE CONTRACTUL TREBUIE LEGALIZATA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului comertului, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, certificatul privind impozitele si taxele locale, certificat de atestareeliberat de Administratia finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget exigibile la data de 1.06.2007, certificat de inregistrare emis de camera de comert si industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorlivrari de produse.
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice livrate de operatorul economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): WWW.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: STR IC BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Email: [email protected], Fax: 810286, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS
Adresa postala: COM GIRDA DE SUS, SAT GIRDA DE SUS, NR.46A, Localitatea: GIRDA DE SUS, Cod postal: 517310, Romania, Tel.0258/778141, Email: [email protected], Fax: 0258/778141, Adresa internet (URL): www.primariagardadesus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer