Licitatie Publica - Achizitie utilaje si echipamente specializate in activitatea de extractie piatra pentru constructii
Anunt de participare numarul 123049/08.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EUROPEXPRES SRL
Adresa postala: Str Tudor Vladimirescu numarul 48, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510167, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Lapadat, Tel. +40 258815855, Email: [email protected], Fax: +40 258819128, Adresa internet (URL): www.europexpres.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea betonului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie utilaje si echipamente specializate in activitatea de extractie piatra pentru constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sat Ampoita, Comuna Metes, judetul Alba, cod postal: 517445, Romania
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie utilaje si echipamente specializate in activitatea de extractie piatra pentru constructii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43000000-3 - Utilaje pentru minerit, cariere de piatra si constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie autobasculante(9 bucati), concasor mobil (o bucata), excavator (2 bucati), ciocan (2 bucati), incarcator (2 bucati).
Valoarea estimata fara TVA: 8, 851, 528RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 90000 RON.Garantie de buna executie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
70% Fonduri din FEDR si bugetul local si 30% contributie proprie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.(eliberat cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor); Cod CAEN prevazut mai jos sau similar acestuia: 4663 ? Comert cu ridicata al masinilor pentru industria miniera si constructii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, sa fie mai mare decat 5000000 RON.Date privind situatiile financiare anuale pe anii 2008, 2009, 2010 (bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara;Recomandari din partea altor beneficiari;Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare din partea altui/altor beneficiari pentru contracte de furnizare de utilaje similare, pentru operatorii participanti la procedura.Certificat de atestare privind sistemul calitatii ISO 9001 pentru activitatea de vanzare si service pentru echipamente si utilaje de cariera valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata utilajelor
35%
Descriere: garantia acordata fiecarui utilaj in parte
3.
Termenul de livrare al utilajelor
20%
Descriere: termen de livrare pentru fiecare utilaj in parte
4.
Caracteristici tehnice
10%
Descriere: putere productivitate greutate energie degajata
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 12:00
Locul: Strada Tudor Vladimirescu numarul 48, Alba-Iulia, judetul Alba, cod postal: 510167, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluarereprezentantii autorizati ai ofertantilor;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
70% Fonduri din FEDR si bugetul local si 30% contributie proprie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada: Stavropoleos numarul 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EUROPEXPRES SRL
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu, numarul 48, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510167, Romania, Tel. +40 258815855, Email: [email protected], Fax: +40 258819128, Adresa internet (URL): www.europexpres.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 17:42