Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie utilaje,echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe


Anunt de participare numarul 62765/02.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRASNA
Adresa postala: p-ta Eroilor nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Punct(e) de contact: Emeric Pop, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Crasna, jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul vizeaza achizitia urmatoarelor utilaje si echipamente: pod bascula electronica, echipamente pentru igienizare/spalare, linie de sortare, presa orizontala semiautomata, motostivuitor, radiator electric, cantar electronic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29000000-9 - Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pod bascula electronica-1 buc, echipamente pentru igienizare si spalare-1 buc, linie de sortare 1 buc, motostivuitor-1 buc, presa orizontala-1 buc, radiator electric-2buc, cantar electronic-1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 110, 612.17EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000 leigarantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: UE si Guvernul Romaniei prin Programul Phare CES 2004, (Linia de buget: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.66.) bugetul local si bugetelelocale ale partenerilor din proiect
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentPrezentare Formular 12B, declaratie in fata unui notar sau dupa caz, formulare tip
emise de organismele competente cu valabilitatea la data achizitieiDeclaratii privind indeplinirea obligatiilor: -certificat emis de catre D.G.F.P., -certificat
emis de primaria locala, la zi, in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente
din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate .
Prezentarea de catre fiecare ofertant/ asociat/subcontractant Declaratia privind
calitatea de participant la procedura, Formular 12 C
Persoane juridice/fizice romane: -Certificatul de inregistrare emis de O.R.C-copie, -Certificat constatator emis de O.R.C in original, nu mai vechi de 60 de zile
-Autorizatie de functionare/altele echivalente
Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /
atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine traduse in
limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara:
Ultimul bilant contabil vizat de organele competenteCompletare Formular nr. 1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
firma sa inregistreze profit in ultimul an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de livrari in conformitate cu Formularul 12D privind lista
principale livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat minimum 3 contracte de livrari in valoare deminim 80000 euro/contract in ultimii 3 ani-Formular 5 experienta similarao Se solicita minimum 1 contract de livrari de bunuri in cadrul unui proiect cu finantareUE in ultimii trei ani-Formular 5 experienta similarao Se solicita 3 recomandari de la trei clienti pentru livrari de echipamente, utilaje tehnologice etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2075/17.03.08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria unitatii sau prin ordin de plata in cont nr. RO37TREZ561500221X003369 deschis la Trezoreria Crasna,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2008 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii pot participa avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazulpersoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelorfizice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2004, Linia de buget: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.66., Schema de investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor (Faza Extinsa )
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante. Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Crasna
Adresa postala: P-ta Eroilor nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Tel.0040-260-636066, Email: [email protected], Fax: 0040-260-636066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer