Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie vaccinuri


Anunt de participare numarul 136466/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Adresa postala: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Cristian Vladoianu, Tel. +40 212010980-3080, Email: [email protected], Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie vaccinuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 440 si 688, 045RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nr. lot D.C.I. U.M.Cantitateminmax
1 Vaccin hepatitic B adulti buc 10 1, 800
2 Vaccin hepatitic B copii buc 10 40
3 Vaccin hepatitic A inactivat si hepatitic B recombinat buc 10 250
4 Vaccin pneumococic zaharidic conjugat buc 10 50
5 Vaccin pneumococic polizaharidic conjugat buc 10 350
6 Vaccin pneumococic polivalent buc 10 70
7 Vaccin haemophilus influenzae tip B buc 10 45
8 Vaccin meningococic polizaharidic A+C buc 10 50
9 Vaccin combinat difteric, tetanic, pertussis acelular, poliomielitic inactivat si haemophilus influenzae tip B conjugat buc 10 800
10 Vaccin combinat difteric, tetanic, pertussis acelular, hepatitic B recombinat, poliomielitic inactivat si haemophilus influenzae tip B conjugat buc 10 800
11 Vaccin pentru varicela buc 10 210
12 Vaccin pentru rujeola, rubeola, oreion buc 10 200
13 Vaccin rotavirus oral viu buc 10 400
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot D.C.I. U.M. Cantitatemin max
1 Vaccin hepatitic B adulti buc 10 1, 800
2 Vaccin hepatitic B copii buc 10 40
3 Vaccin hepatitic A inactivat si hepatitic B recombinat buc 10 250
4 Vaccin pneumococic zaharidic conjugat buc 10 50
5 Vaccin pneumococic polizaharidic conjugat buc 10 350
6 Vaccin pneumococic polivalent buc 10 70
7 Vaccin haemophilus influenzae tip B buc 10 45
8 Vaccin meningococic polizaharidic A+C buc 10 50
9 Vaccin combinat difteric, tetanic, pertussis acelular, poliomielitic inactivat si haemophilus influenzae tip B conjugat buc 10 800
10 Vaccin combinat difteric, tetanic, pertussis acelular, hepatitic B recombinat, poliomielitic inactivat si haemophilus influenzae tip B conjugat buc 10 800
11 Vaccin pentru varicela buc 10 210
12 Vaccin pentru rujeola, rubeola, oreion buc 10 200
13 Vaccin rotavirus oral viu buc 10 400
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 440 si 688, 045RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare pentru fiecare lot in parte: nr. Lot Cuantum Garantie participare in lei/u.m.1 864.002 14.803 320.004 125.005 735.006 62.307 28.358 39.009 1, 560.0010 1, 744.0011 252.0012 96.0013 1, 040.00valabilitatea garantiei de participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;a) ordin de plata in contul RO35TREZ7025005XXX000186, deschis la Trezoreria Sector 2, cod fiscal 9524980 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante .b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractanted) instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original, in cuantumul si avand perioada de valabilitate mentionata in prezenta documentatie de atribuire) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent prin: -instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire; - virament bancar in cont garantii INBIMB; - depunere la casierie a: a)unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achiz. b)sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei; - retineri succesive a platilor partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitatea cu prev. art. 90 alin. (3), din HG 925/2006, modificat prin HG 1045, publicata in M.O.757 / 27.10.2011, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art art 69?1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB: Prof. Dr. Adrian Streinu-Cercel, manager; ec. Daniela Dumitrascu, Director Financiar- Contabil; ec. Carmen Savoiu, Sef Serviciu Aprovizionare si
Transport, conf. dr. Otilia Elisabeta Benea? medic primar, sef sectie, dr. Gheorghita Jugulete ? medic primar, Sectia XII Clinica T.I.copii, farm.Laurentia Alecsandru? farmacist primar, ec. Marin Maria ? Serviciul FinanciarDeclaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
-Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - conform Legii 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5)
-Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.-Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) Inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi. In vederea participarii la licitatiaelectronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatiidisponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOFProcesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe u.m.(criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) - Ofertantii pot vedea cea maibuna oferta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 10:15
Locul: Administratia INBIMB, str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, cam. 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, Autoritatea Contractanta va solicita o singura reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, al. 2 din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic INBIMB
Adresa postala: str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Tel. +40 212010980/3051, Fax: +40 213186095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer