Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie vaccinuri de uz veterinar


Anunt de participare numarul 107513/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala:  Strada Scurta, nr. 2, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720223, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Bogdan Caba, Tel. 0230 522 848; 0230 214 894, In atentia:  Compartiment achizitii- investitii, Email:  [email protected], Fax:  0230 520 216; 0230 214 894, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie vaccinuri de uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CSV-uri de pe raza judetului Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de vaccin antirabic inactivat si TBC B conform caietului de sarcini si a necesarului anexat prezentului anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vaccin antirabic inactivat- 121300 doze
Tuberculina B- 145080 doze
Valoarea estimata fara TVA: 300, 392RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.10.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare stabilita este de :2500 RON lotul nr.1 si 2000 RON lotul nr. 2.si se constituie conf. prev. fisei de date a achizitieiGarantie de buna executie- NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE PENTRU LOTUL NUMARUL 1 SI LOTUL NUMARUL 2
a)Declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic participant la procedura
b)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru persoanele fizice/ juridice romane, sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine se va depune in original sau copie legalizata notarial.Acest certificat trebuie sa fie in termenul de valabilitate.
c)Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal pentru persoanele fizice/ juridice romane sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit pentru persoanele fizice/ juridice straine- copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE PENTRU LOTUL NUMARUL 1 SI LOTUL NUMARUL 2
a)Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an- bilantul contabil aferent anului 2009b)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERINTE PENTRU LOTUL NUMARUL 1 SI LOTUL NUMARUL 2a)prezentarea documentelor ceruteb)cifra de afaceri medie anuala a celor 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a contractului ce urmeaza a fi incheiat si anume :300392.00 RON daca se depune oferta pentru ambele loturi, sau 169820 RON daca se depune oferta pentru lotul numarul 1 si 130572 RON daca se depune oferta pentru lotul numarul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE PENTRU LOTUL NUMARUL 1 SI LOTUL NUMARUL 2
a)Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare
b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, respectiv anii 2007, 2008, 2009
c)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere aferent anilor 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERINTE PENTRU LOTUL NUMARUL 1 SI LOTUL NUMARUL 2a)prezentarea documentului cerutb)prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. In cazul unei societati infiintata in urma cu mai putin de 3 ani, aceasta va prezenta lista principalelor livrari de produse aferenta anilor in care a functionat.c)sa se faca dovada ca societatea are un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minim 3 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h-Procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul total fara TVA pe fiecare lot in parte
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8530/ 07.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S224-321444 din 20.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 10:00
Locul: Strada Scurta, nr.2, Suceava, Judet Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala:  Strada Stefan cel Mare, nr. 62, Judet Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230 214948, Fax:  0230 214948
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic DSVSA Suceava
Adresa postala:  Strada Scurta, nr.2, Judetul Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720223, Romania, Tel. 0230 522848, Fax:  0230 520216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer