Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE VACCINURI DE UZ VETERINAR-tuberculina bovina,aviara,vaccin contra rabiei


Anunt de participare numarul 48686/05.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor
Adresa postala: sos.Calea Campulung nr.4 Pitesti Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11047, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Enache, Tel.0740073369, In atentia: directorului executiv dr. Daniel Gelu Lupu, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE VACCINURI DE UZ VETERINAR-tuberculina bovina, aviara, vaccin contra rabiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Calea Campulung nr.4 Pitesti Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie tuberculina bovina , tuberculina aviara, vaccin contra rebiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451690-3 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt prevazute in caietele de sarcini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta sau reduce cantitatile de produse cu pina la 50 % din valoarea contractului in conditiile existentei prevederilor bugetare si financiare.produsele vor fi livratepe baza de comanada ferma .
Valoarea estimata fara TVA: 191, 087EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.06.2008 pana la 09.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pentru lot 1 =11000 ron, lot 2 = 3500 ron, garantie de 5% din valoarea contractului valoarea documentatiei 100 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici vor putea depune oferta individual sau asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie prprie raspundere anexa 2, informatii generale declaratie privind neincadrarea in art.181, 180.din OUG 34/2006;certificat fiscal pentru bugetul de stat si local;formulare tip privind plata impozitelor asigurarilor sociale;certificat constatator emis de registrul comertului;certificat inregistrare fiscala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Anexa 4(exceptie op.ec.nou infiintati)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari anexa 6;recomandari din partea altor autoritati;fotografii, pagini din cataloage pt.produsele ofertate, certificat conformitate ale produselor conform normelor CE, certificat Iso 9001, 2000 al producatorului, autorizatie de comercializare pentru fiecare produs prezentat in oferta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3978/21.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA UNITATII SAU RO 66 TREZ 0465009XXX000233 TREZORERIA PITESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante sos. CaleaCampulung nr 4 Pitesti Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ARE DREPTUL SA PARTICIPE UN DELEGAT PE BAZA DE DELEGATIE VALAVILA SEMNATA SI STAMPILATA DE OP.EC.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
al 2-lea organism competent pentru caile de atac este Curtea de Apel Pitesti str. Victoriei nr.22 cod postal 110016
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele sunt prevazute de art 272/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul DSVSA ARGES
Adresa postala: Calea Campulung nr 4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11047, Romania, Tel.0248 211199
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer