Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie vaci lapte si utilaje agricole


Anunt de participare numarul 30500/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPRIC FAMILY srl.
Adresa postala: com Riu De Mori sat.Ostrov nr67, Localitatea: Ostrov, Cod postal: 337384, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Marius Opric, Tel.0724409299, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala, legea 31/1990
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie vaci lapte si utilaje agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sat Ostrov, nr.67A, com.Rau de Mori, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 30 vaci, rasa mixta lapte-carne, 1 tractor 4x4, 80-85cp cu incarcator frontal, 1 plug reversibil 3-4 trupite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01211100-0 - Animale vii din specia bovina (Rev.1)
29300000-2-Utilaje agricole, horticole si forestiere (Rev.1)
29311000-2-Pluguri sau grape cu discuri (Rev.1)
29370000-3-Tractoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Achizitie 30 vaci, rasa mixta lapte-carne;
Lotul 2 - Achizitie 1 tractor 4x4, 80-85cp; 1 incarcator frontal; 1 plug reversibil 3-4 trupite;
Valoarea estimata fara TVA: 288, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 30.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie - 500 lei pentru fiecare lot;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Sapard-ul romanesc. Masura 3.1. Zona montana. Fonduri Sapard 60%; fonduri proprii 40%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in original sau copie legalizata, valabile in ziua deschiderii ofertelor; certificat constatator recent ( document inregistrare, statut PFA).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii doi ani;
- bilantul contabil la 31.12.2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- mai mare de 200.000 lei;
- vizat si inregistrat la organele competente;
- nivelurile sunt valabile pentru fiecare lot in parte;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie si lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii trei ani;
- orice document care poate atesta experienta si profesionalismul in domeniu;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- sa fi efectuat cel putin trei livrari similare valoric, in ultimii trei ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 13:00
Locul: Sediul firmei. Sat Ostrov, nr.67, com. Rau de Mori, jud. Hunedoara.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentant APDRP, reprezentanti ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Sapard-ul romanesc. masura 3.1. Proiect "Constructie grajd 30 vaci lapte, sat Ostrov, nr. 67A, com. Rau de Mori, jud. Hunedoara". Zona montana. Fonduri Sapard 60%; fonduri proprii 40%.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la sesizarea faptului sau documentului care se contesta;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea contractanta: S.C. Opric Family SRL
Adresa postala: sat Ostrov, nr.67, com. Rau de Mori, jud. Hunedoara, Localitatea: Ostrov, Cod postal: 337384, Romania, Tel.0724/409299, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer