Licitatie Publica - achizitie valve cardiace si proteze cardiace
Anunt de participare numarul 146044/28.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie valve cardiace si proteze cardiace
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 109, 939 si 20, 601, 510RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvete in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fii atribuit pe durata acordului cadru conf.art 66 lit f HG 925/2006, este de :
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie valve cardiace si proteze cardiace
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33182220-7 - Valve cardiace (Rev.2)
33184300-6-Proteze cardiace (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. LotDenumire COD CPV U.M. Cantitate minima Cantitate maxima
LOT 1 Valva mecanica cu doua hemidiscuri pentrupozitiaaortica 33182220-7buc1.1 valva mecanica cu doua hemidiscuri cupozitionareaorticainel de sutura standard33182220-7 buc 5 12001.2 valva mecanica cu doua hemidiscuri cupozitionareaorticainel de sutura de dimensiune redusa33182220-7 buc 5 12001.3 valva mecanica cu doua hemidiscuri cupozitionareaortica total supra-anulara 33182220-7 buc 5 1200
LOT 2 Valva mecanica cu doua hemidiscuri cupozitionaremitrala33182220-7 buc 5 1000
LOT 3 Valva mecanica cu doua hemidiscuri cupozitionaremitrala dimensiune unica adaptabila pentru dimensiuni variabile inel mitral33182220-7 buc 5 600
Lot 4 Valva biologica din pericard bovin ? pozitionare supra-anulara 33182220-7 buc 1 100
LOT 5 Inele de anuloplastie valva mitrala si tricuspida33184300-6 buc5.1inel anuloplstie semiflexibil pentru valva mitrala 33184300-6 buc 1 5005.2inel anuloplstie semirigid pentru valva mitrala33184300-6 buc 1 1505.3inel anuloplstie semirigid pentru valva tricuspida33184300-6 buc 1 1005.4inel anuloplstie insuficienta mitrala tip iii b33184300-6 buc 1 1005.5inel anuloplstie cardiomiopatie dilatativa 33184300-6 buc 1 60
Valoarea estimata fara TVA: intre 109, 939 si 20, 601, 510RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: prin virament bancar in cont garantii IUBCV?B ?RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a sumei solicitate in numerar;In eventualitatea in care operatorul economic alege sa constituie G.P.si in alta moneda decat lei, data de referinta pentru care va lua in calcul echivalenta Lei/valuta, aceasta v-a avea ca referinta termenul: cu 5 zile inante de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu Art. 2781*)(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a ctr. si anume: art.278^1, alin1 lit b, c si ddin OUG 34 astfel: art.278^1, alin1 lit c din OUG 34 astfel: lot 1 = 11505600, 00 pentru suma cuprinsa intre 4.200.001 lei si 42.000.000, 00 lei inclusiv ? 7980lei + 0.01% din ceea ce depaseste 4.200.001, 00 leirespectiv suma de 11029.44 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 2 ? 3.196.000, 00 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 5204 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 3 ? 1.917.600, 00 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 6482.40 lei ;art.278^1, alin1 lit b din OUG 34 astfel: lot 4 1.692.000, 00 lei -pentru suma cuprinsa intre 420.001, 00 lei si 4.200.001, 00 lei inclusiv ? 4200lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 leirespectiv suma de 6708 lei ; Garantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecventdepaseste 30000 Euro- virament bancar in cont garantii IUBCV-B ? RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2;
- depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB ? Program National de boli cardiovasculare1.1.Subprogram Tratament al pacientilor cu afectiuni cardio-vasculare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta ? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidatdin care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006- Conform Art.69^1din OG34/2006
Mentionam persoanele cu functii de deciziedin cadrul institutului:
Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;
Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;
Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu
Sef Serv. Achizitii Contractare- Ing. Gh. Dumitrescu
Cons. Juridic Av.Ficeac Cristina
Dr. Rasvan Vasile
Dr. Iosifescu Andrei
As. Lupascu Adriana
Ref. Ilie Cornelia Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.- original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf
Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele)-(conf. art. 176 lit a si b din OG34/2006; Lege 176/2000, HG 798/2003 cu completarile si modificarile ulterioare)- Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul.
in termen de valabilitate - pana la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2013 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. -scanat in format .pdf)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta mostre
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus.xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
30%
30
Descriere: LOT 1VALVA MECANICA CU DOUA HEMIDISCURI CU POZITIONARE AORTICA INEL DE SUTURA ATANDARD
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16692/31.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S135-233871 din 13.07.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: sos. Fundeni nr.258 sect.2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 027435, Romania, Tel. +40 213175222, Fax: +40 213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2013 14:39