Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie vane cu obturator sferic destinate buclelor de contorizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 80146/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice RADET, Tel.4 0372.757.841, In atentia: Dana Nita, Email: [email protected], Fax: 4 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie vane cu obturator sferic destinate buclelor de contorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti, sector 6, depozit central RADET, Bd. Timisoara nr. 78
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia vanelor cu obturator sferic ce se vor monta in buclele de contorizare, la nivel de scara de bloc sau imobil mic, la consumatorii (abonatii) cu caracter urban racordati la punctele termice si centralele termice exploatate de RADET Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131240-0 - Vane sferice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vane sferice pentru circuit secundar incalzire Dn 20-200 mm, 395 buc; vane sferice pentru circuit secundar apa calda de consum Dn 20-125 mm, 55 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20.964 lei (5.000 euro); Garantia de buna executie 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul RADET Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45, OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006; certificat emis de Oficiul Registrului Comertului pentru operatorii economici din Romania; documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pentru operatorii economici straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular informatii generale ofertant; bilantul contabil aferent ultimului an incheiat; valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este 3.354.240 lei (800.000 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui contract similar cu o valoare mai mare sau egala cu 335.424 lei (80.000 euro). Pentru certificarea datelor de va prezenta formularul "Experienta similara" completat conform modelului anexat in sectiunea "Formulare", anexandu-se in copie contractul respectiv si recomandarea emisa de beneficiar care sa releve conformitatea produselor si modul de indeplinire a conditiilor contractuale. Autorizare de la producator pentru livrarea produselor. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Certificat tip ISO 9001-2000. Certificat tip SR EN ISO 14001. Prezentarea de mostre (1 buc Dn25mm si 1 buc Dn65mm pentru circuit secundar apa calda de consum; 1 buc Dn25 mm si 1 buc Dn65mm pentru circuit secundar incalzire).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform prevederilor HG 1660/2006 si va avea o singura runda. Vor putea participa la etapa finala de licitatie electronica doar ofertantii inscrisi in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S109-157783 din 10.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 11:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice RADET, Str. Cavafii Vechi nr. 15, et. 7, cam. 71, sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor participanti la procedura, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati in cadrul comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta depunerea de oferte partiale (doar vane sferice destinate circuitului secundar incalzire sau doar vane sferice destinate circuitului secundar apa calda de consum).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030086, Romania, Tel.4 021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 4 021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, et. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel.4 0372.757.840, Email: [email protected], Fax: 4 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer