Licitatie Publica - Achizitie vane sferice pentru retele de transport agent termic in municipiul Suceava, anuleaza anuntul 12884/04.05.2007
Anunt de participare numarul 12947/07.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Ianovici Orest Mihai, Tel.0230-210148 int.149, In atentia: in. Anton Ioan, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie vane sferice pentru retele de transport agent termic in municipiul Suceava, anuleaza anuntul 12884/04.05.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 144 buc. vane cu obturator sferic pentru retele de transport agent termic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131240-0 - Vane sferice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 144 buc. vane cu obturator sferic pentru retele de transport agent termic
Valoarea estimata fara TVA: 124, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se rezerva dreptul crestere sau diminuareanumarului cumax. 10% din numarul total
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 1.000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din credite externe , in lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul, se va legaliza la un notar public
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.-Documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani; Bilant contabil (2006) - v.D.A. (Documentatia de atribuire);Informatiigenerale - v.D.A.;Declaratie privind situatia financiara - v.D.A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani echivalentul in lei aminim250.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Contract similar - v.D.A. (Documentatia de atribuire) ; - Declaratie privind situatia financiara;Bilantul contabil - v.D.A. ; -Autorizare de livrare a produselor;Certificat ISO seria 9000 ; -Recomandari beneficiari - v.D.A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare contract similarechivalentul in lei aminim35.000 euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: RO22 RZBR 0000 0600 0528 8243 RON, sau RO37 RZBR 0000 0600 0528 8264 Euro, Reiffeisen Bank , sau la caseria Consiliului Judetean Suceava.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 12:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA Etaj 2 Sala Nicolae Labis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor si reprezentantii Consiliului Judetean Suceava, proiectantului si/sau consultantului;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040.213.104.642, Email: [email protected], Fax: 040.311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Suceava, Serviciul contencios juridic si coordonare
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.040.230.210.148, Email: [email protected], Fax: 040.230.551.735
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 14:07