Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie vane si hidranti.


Anunt de participare numarul 135287/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I nr.3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii publice, Tel. +40 250731298, In atentia: Cristian Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 250731299, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de stat.
Activitate (activitati)
Altele: apa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie vane si hidranti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud. Valcea, Loc. Rm. Valcea, Str. Campului.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 574, 540.88RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie vane si hidranti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)
42131160-5-Hidranti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime ale acordului cadru: -Vane complet echipate=304 buc
-Hidranti complet echipati=156 bucCantitatile minime ale acordului cadru:
-Vane complet echipate=135 buc
-Hidranti complet echipati= 40 bucValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent=189, 664.64 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 574, 540.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare :5000, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? Scrisoare de garantie (completata conform Formular nr.10 ) ? Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu Valcea Scrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru Liderul Asocierii. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, acesta are obligatia sa anexeze la documentul de constituire a garantiei, o declaratie in care trebuie sa precizeze contul si banca unde se va restitui garantia de participare. Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor, viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse Garantia de participare se transmite in ?original?. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 13- la sediul SC APAVIL SA, pana la data limita de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare, ora 15:00. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, conform prevederilor art.90 alin(1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr. 2Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :1. Formularul nr. 2 - Declaratia privind eligibilitatea;2. Caziar JudiciarCerinta nr. 3Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 32. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta;3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine .Cerinta nr. 4Fiecare ofertant trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratia operatorului economic (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii): se prezinta Formular nr. 4.Subcontractantii sau tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Ing. Jianu Cristian ? Director General;
- Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;
- Ec. Ghibirdic Alexandru ? Director Economic;
- Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Ec. Popescu Cristian ? responsabil procedura;Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut - Formular nr. 5
Atentie: Toate documenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 30 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.Nu se folosesc prescurtari.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneSe vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.Atentie!Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 30 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.Toate documentele vor fi prezentate ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant/copie legalizata.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original sau copie legalizata, copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata.Nu se folosesc prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 300.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara. Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1(unul) sau cel mult 2 (doua) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000 lei, fara TVA.
Informatii privind asociatii/ subcontractantii
Mostre:
Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre de produse in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.
Cantitate mostre: ?vane fonta ductila cu sertar pana cauciucat - corp plat DN 50=1 buc
?hidrantsubteran DN 80 H 1000=1 buc
Cerinta nr. 1 Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse au acelasi pret si vor fi clasate pe locul 1, comisia de evaluare va solicita, ca si clarificare (prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP), incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Modalitatea de depunere: electronic in SEAP. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Achizitii Publice
Adresa postala: Carol I, Nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. +40 25739580, Email: [email protected], Fax: +40 250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer