Licitatie Publica - Achizitie "Vehicule operationale si echipament CCTV pentru inspectarea retelelor de canalizare"
Anunt de participare (utilitati) numarul 108431/29.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel. 0253 211308, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj., Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj., Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj., Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 0253-217653, Romania, Tel. 0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
S.C. APAREGIO GORJ S.A., Operator regional al serviciilor de apa si canalizare in exclusivitate prin contract de delegare conform Legii 51/2006
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie "Vehicule operationale si echipament CCTV pentru inspectarea retelelor de canalizare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea, la S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, instalarea, punerea in functiune, instruirea si acolo unde este cazul asigurarea service-ului de catre furnizor a urmatoarelor echipamente:
Autolaborator CCTV pentru inspectarea retelelor de canalizari de la DN 100 mm la min. Dn 1000mm pentru diametru mare al canalelor - 1 buc.
Autovidanja combinata destinata decolmatarii si desfundarii retelelor de canalizare ? 1 buc.
Autovidanjor pentru desfundarea/intretinerea retelelor de canalizare ? 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autolaborator CCTV pentru inspectarea retelelor de canalizari de la DN 100 mm la min. Dn 1000 mm pentru diametru mare al canalelor - 1 buc.Autovidanja combinata destinata decolmatarii si desfundarii retelelor de canalizare ? 1 buc.Autovidanjor pentru desfundarea/intretinerea retelelor de canalizare ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 808, 213RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare de 20000 lei;Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 83, 36%Cofinantare nationala 16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.1.1 Declaratie privind eligibilitate;Formular 4.1.2 Declaratieprivind calitatea de ofertant;Certificat constatator eliberat de ministerul Justitiei-O.R.C.sau echivalent;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilor le bugetul generalconsolidat;Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului;Formular 4.3.5 Istoricul Litigiilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.2.1 Informatii Generale;Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare pentru anii 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente;Media cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in ultimii 2 ani valoarea de 5600000 lei;Profitul net al ofertantului trebuie sa fie pozitiv in exercitiile financiare 2008 si 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.3.3 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Formular 4.3.4 Experienta similaraprivind lista principalelor livrari de produse noi in ultimii 3 ani;Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unui numar de maxim 3 contracte de furnizare care sa indeplineasca in mod cumulat valoarea de minim 2800000 lei;Vor fi prezentate recomandari sau Procese Verbale de receptie finala sau Documente Constatatoare sau documente similare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale;Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii(ex.: ISO 9001)pentru operatorul economic furnizor pentru producator;Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al mediuluial(ex.: ISO 14001)pentru operatorul economic furnizor pentru producator;Protectia muncii: Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare (ex.: OHSAS 18001:2008)pentru operatorul economic furnizor;Formular 4.3.9 Conformitatea cu Specificatiile Tehnice;Formular 4.3.9a Autorizarea de livrare a produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala cu 1 runda de participare.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 18:00
Locul: Sediul S.C. APAREGIO GORJ S.A., str.Vasile Alecsandri, nr.2, Targu Jiu, judetul Gorj, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1-"Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr.4, judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251-515600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str. Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 12:57