Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie vopsea marcaj rutier si diluantul aferent


Anunt de participare numarul 135752/21.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Salubritate
Adresa postala: str. Radu de la Afumati, nr.7, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130150, Romania, Punct(e) de contact: Patrascu Nicoleta, Tel. +40 245216995, Email: [email protected], Fax: +40 245216995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: servicii salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie vopsea marcaj rutier si diluantul aferent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
- TARGOVISTE. Strada Radu de la Afumati, nr 7., judetul Dambovita.
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de vopsea marcaj rutier si diluantul aferent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
44832200-3-Diluanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitina pana la 31.12.2012 o cantitate de 7000 kg vopsea marcaj rutier si700 kg diluantul aferent ..Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea contractului, caz in care se va suplimenta cantitatea cu maxim 2450kg vopsea si 245 kg diluant.Ofertantii vor oferta cantitatea ce se va achizitina pana la 31.12.2012, adica 7000 kg vopsea marcaj + 700 kg diluant, avand valoare estimata de 72108 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 72, 108 si 97, 347RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea contractului conf. art. 6 din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1442 lei .Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 ? Declaratia privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? Formular 5 ) garantia de participare se constituie in procent de 50 % Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar catre TREZORERIA Targoviste, in contul RO22TREZ 27124740 220X XXXX, beneficiar Directia de Salubritate. 2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ asigurari, in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila si constituita conform art.86 din HG 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu odata cu depunerea ofertei. Potrivit prevederilor art. 2781, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, suma de 721, 08 lei. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari) atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetlocal.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in onformitate cu Formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular 23.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta-Formular 45.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-conform Formularului 76.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Formular 3
7.Declaratie privind partea/partile nin contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 9
8.acord de subcontractare - Formular 10
9.Declaratie privind partea/ partile din contractcare sunt indeplinite de asociati si specilizarea acestora- Formular 11
10. Acord de asociere - Formular 12
Pesoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii : jr. Badea Danut- DirectorEc Mihai Elena-Contabil sefJr. Patrascu Nicoleta- achizitii publiceing. Dragomir Sorin-Mecanizare 1. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului.2. Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Situatii financiare anuale
Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant anual, cont de profit si pierderi, anexe) pe anul 2011 sau ultimul bilant, inregistrate la administratia financiara. - persoanele juridice straine vor atasa in copie, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante emise de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, situate pe primul loc, au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti noi oferte financiare, in plic inchis depus la sediul autoritatii contractante, pana la obtinerea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf art 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer