Licitatie Publica - Achizitie:Electropompe circulatie apa calda incalzire 13 buc +13 buc convertizoare de frecventa; electropompe recirculare acm 7 buc fara convertizoare de frecventa
Anunt de participare (utilitati) numarul 28580/17.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET S.A. Bacau
Adresa postala: str. Chimiei, nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Punct(e) de contact: Marius Stanila, Tel.0234585050, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie: Electropompe circulatie apa calda incalzire 13 buc +13 buc convertizoare de frecventa; electropompe recirculare acm 7 buc fara convertizoare de frecventa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante, SC CET SA Bacau, (destinatar, PT ul in care se monteaza echipametul)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia este necesara pentru investitia, ,Transformarea 6 CT existente (CT 2 Parc , CT 4 Cremenea, CT 1 Mai, CT Luceafarul, CT 1 Cornisa, CT Grivita Rosie) in PT si racorduriin vederea retehnologizarii, modernizarii si dezvoltarii sistemelor centralizate de producere si distributie a energiei termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231111-8 - Pompe termice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- electropompe circulatie apa calda incalzire13 buc+13 buc convertizoare de frecventa- electropompe recirculare acm7 buc fara convertizoare de frecventa
Valoarea estimata fara TVA: 245, 472RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantumde 4.000 lei prin scrisoare de garantie bancara/ordin de plata.IMM 2.000lei/Garantia de buna executie 5% din valoarea CTR fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat cf.Ordonantei 48/2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006(formular 12A);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181UG 34/2006(formular 12B);
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (Directia Generala de Taxe si Impozite Locale)/ certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ;emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.-certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/ (copie )
-certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA -CIF RO (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de echipamente similare in ultimii 3 ani - formular 12D. Livrarea se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
-dovada, ca Furnizorul are sau infiinteaza, daca este cazul, o reprezentanta sau sa numeasca un agent in Romania pentru a avea grija de toate formalitatile necesare livrarii.
-declaratie de conformitate la conditiile de calitate (impuse de legislatia Comunitatii Europene)/certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
- licenta de distribuitor autorizat produse (dealer recunoscut);
-licenta de importator daca este cazul.
-dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate ridica in urma unei solicitari scrise.Costul unui exemplar este de 20 lei(inclusiv TVA)/numerar la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Cartea tehnica. instructiunile, doc de utilizare vor fi redactate in limba romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, SC CET SA Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bacu
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SC CET SA Bacau
Adresa postala: Strada Chimiei, nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Tel.0234585050, Fax: 0234519650
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 11:54