Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIEI DE MEDICAMENTE NECESARE PENTRU "PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE"


Anunt de participare numarul 109558/15.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala:  CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200642, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dinescu, Tel. 0251502445, Email:  [email protected], Fax:  0251502445, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEI DE MEDICAMENTE NECESARE PENTRU "PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 849.99 si 502, 399.36RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEI DE MEDICAMENTE NECESARE PENTRU "PROGRAMUL NATIONAL DE ONCOLOGIE"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini si descrierii fiecarui lot
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 849.99 si 502, 399.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare=se regaseste in anexa cu loturi(anexaB): garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA, pentru contractele a caror valoare depaseste 125000euro fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI CAS DJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze, din punct de vedere formal, asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formular 1- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 in conformitate cu formular 2- Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor la bugetul general consolidat.- Certificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor la bugetul local.Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa: - existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii, respectiv faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate comertul cu produse care fac obiectul prezentei licitatii, pentru lotul/loturile pentru care oferteaza .- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.Certificatul constatator scanat, se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale ( FORMULAR 3).
2. Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Formularul scanat si bilantul se vor depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani conf. Formularului 4.
2. FORMULAR 5 ? ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens.
3. Autorizatia de distributie angro de medicamente, eliberata de MSP
4. Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre MSP in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie angro de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate.
Documentele scanate se vor depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3933/13.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL de SOLUTIONARE a CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CRAIOVA
Adresa postala:  Bd Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200126, Romania, Tel. 0251418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova-Bir.Achizitii si Contracte
Adresa postala:  TABACI 1, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200264, Romania, Tel. 0251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer