Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII MATERIALE SANITARE DISPOZABILE PENTRU CHIRURGIE CARDIOVASCULARA PROGRAM PARTEA A DOUA


Anunt de participare numarul 105743/14.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala:  B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700503, Romania, Punct(e) de contact:  TUCA AURICA, Tel. 0232 267601, Email:  [email protected], Fax:  0232 267601, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIIMATERIALE SANITARE DISPOZABILE PENTRU CHIRURGIE CARDIOVASCULARA PROGRAM PARTEA A DOUA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL CAROL 1 NR. 50 IASI, etaj 6, magazie, corp nou
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 062.55 si 4, 408, 347.8RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIIMATERIALE SANITARE DISPOZABILE PENTRU CHIRURGIE CARDIOVASCULARA PROGRAM PARTEA A DOUA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33186100-8 - Oxigenator (Rev.2)
33141121-4-Suturi chirurgicale (Rev.2)
33141220-8-Canule (Rev.2)
33182220-7-Valve cardiace (Rev.2)
33184200-5-Proteze vasculare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 58, 062.55 si 4, 408, 347.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este mentionata la fiecare lot in parte in anexa BGarantia de executie este de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii rezultate in urma contractului cu CAS Iasi. Plata se va face cu Ordin de plata in termen de pana la 180 zile de la data receptionarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind elegibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate fiscale de la bugetul statului si local
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, certificat de inregistrare si autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare cu stampila si semnatura reprezentantului legal sau ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 12 D (declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani) si-Formular 12I (declaratie privind efectivul mediu anual al personajului angajat si al cadrelor de conducere)
-Autorizatie de punere pe piata a produsului
-Autorizatie privind livrarea/folosirea produselor
-Autorizatie din partea producatorului
-Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
-Aviz favorabil privind utilizarea mostrelor in cadrul Institutului de Boli Cardiovasculare ??Prof. Dr.George I.M. Georgescu?? Iasi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice = 1 , durata = 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Iasi, sectia de contencios - administrativ si fiscal
Adresa postala:  B-dul Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 255907, Fax:  0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str.Sevastopol nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Boli Cardiovasculare " Prof. Dr. George I.M. Georgescu" Iasi - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  B-dul Carol I Nr.50, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700503, Romania, Tel. 0232 267601, Fax:  0232 267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer