Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii Anestezice


Anunt de participare numarul 2993/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: sediul Autoritatii contractante, Tel.0232/264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: 0232/477309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii Anestezice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "SF. Maria" Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Anestezice conform Caietul de sarcini achizitionat de la sediul Autoritatii contractante, incepand cu data de 23.02.2007.Pretul Caietului de sarcini este de 50 Ron. Ofertele de pret se depun pentru fiecare produs.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24461100-4 - Anestezice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 45, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiile de participare in valoare de 1000 Ron. Forma de prezentare : Scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Are obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii Contactante inainte de semnarea contractului de achizitii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P. 4.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale 5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului 6.Certificat de inregistrare emis de O.R.C. 7.Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a Cifrei de afaceri trebuie sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului 3.Standarde ISO 9001 :2000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara, cerinta minima: 2 contracte de furnizare de produse similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu cea a prezentei achizitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini poate fi achizitionat de la sediul unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2007 11:30
Locul: sediul Autoritatii contactante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor Comisia de evaluare a Autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de participare nr. 2532/17.02.2007 a fost anulat, intrucat valoarea estimata a contractului a fost inregistrata eronat. Se ia in considerare prezentul anunt de participare pentru achizitia de "Anestezice"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul.Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.319.95.38, Email: [email protected], Fax: 0213118093
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. V. Lupu, nr. 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel.0232264266, Email: [email protected], Fax: 0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 19:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer