Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitii calculatoare P.C. si copiatoare alb-negru


Anunt de participare numarul 25951/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Tg - jiu, str. Lt. col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul investitii, Tel.0253 216350, In atentia: ing. Dumbrava Cornel, Fax: 0253 213508, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitii calculatoare P.C. si copiatoare alb-negru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Tg - Jiu, str. Lt. col. Dumitru Petrescu, nr.3, Tg - Jiu, Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a doua calculatoare P.C. dotate cu ecrane de afisare, tastatura, mause, imprimante laser si a doua copiatoare alb-negru. Configuratie- caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213400-9 - Unitati centrale de procesare pentru computere personale (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30231250-4-Ecrane de afisare (Rev.1)
30233211-3-Tastaturi pentru computer (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
doua bucati calculatoare si doua copiatoare alb negru
Valoarea estimata fara TVA: 16, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie - 300 lei, taxa de participare la licitatie -100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181, confirmare privind plata taxelor si impozitelor la buget prin certificate emise de catre organisme abilitate pana la data de 25.07.2007, forma de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil depus, nivelul minim al cifrei medii de afaceri - 45000, solvabilitate patrimoniala > 30 %, lichiditate generala > 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit cel putin un contract cu valoare mai mare de 4500 lei, se va prezenta contractul si p.v. de receptie, declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractant, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau alte dovezi si documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la casieria D.S. Tg - Jiu, ordin de plata cont.RO12 BRDE 200S V022 4696 2000,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 12:00
Locul: Directia Silvica Tg - Jiu, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3 , Tg - Jiu, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S. Tg - Jiu
Adresa postala: Str. Lt. col. Dumitru Petrescu, nr.3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253216350, Fax: 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer