Licitatie Publica - Achizitii carburanti pentru autosanitare
Anunt de participare numarul 83111/29.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: SOSEAUA VESTULUI NR. 24, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100461, Romania, Punct(e) de contact: Ing. PAUN OCTAVIAN, Tel.0244-595353, In atentia: Ing. PAUN OCTAVIAN, Email: [email protected], Fax: 0244-595353, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii carburanti pentru autosanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statia de distributie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 720, 000 si 7, 088, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de :
- benzina fara plumb (CO 95;
- motorina euro 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe un contract subsecvent (un an)Valoarea minima:
120 845 litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata min. este de: 429 000 lei (RON)
281 180 litri motorina euro 5 val. estimata min. este de: 1 001 000 lei (RON)Valoarea maxima:
148 000 litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata max. este de: 526 000 lei (RON)
350 000 litri motorina euro 5 val. estimata max. este de: 1 246 000 lei (RON)Pe toata perioada (2009-2013)Valoarea minima:
483 380litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata min. este de: 1 716 000 lei (RON)
1 124 720litri motorina euro 5 val. estimata min. este de: 4 004 000 lei (RON)Valoarea maxima:
592 000 litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata max. este de: 2 104 000 lei (RON)
1 400 000litri motorina euro 5 val. estimata max. este de: 4 984 000 lei (RON)
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 720, 000 si 7, 088, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2009 pana la 01.10.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC DE ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici ca prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentare formular 12A anexat la documentatie;
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- completare formular 12B anexat la documentatie;
- sa faca dovada ca a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si consiliul local cu certificatele de atestare fiscala valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- se va prezenta ultimul bilant (balanta) contabil aferent anului 2008 vizat si inregistrat de organele compatente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, minim 3 contracte, formular 12D anexat la documentatie
- cerificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identi-ficata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
- furnizorul va prezenta lista statiilor de distributie de pe raza judetului Prahova cu program permanent (adrese si persoana de contact) aflate in localitatile in care S.A.J. Prahova are substatii de lucru sau in apropierea acestora (Ploiesti, Sinaia, Campina, Valeni, Urlati, Baicoi, Mizil, Slanic, Baltesti, Ciorani); cu program permanent in toate aceste statii si sa fie operational sistemul de alimentare electronic pe card.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Serviciului de Ambulanta Judetean Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ultima cerinta obligatirie de la punctul III.2.3. este necesara pentru buna desfasurare a activitatii institutiei deoarece in aceste localitati sunt sediile punctelor de lucru dar si spitalele teritoriale unde sunt transportate cazurile de urgenta de pe raza judetului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021)3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050082, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: : 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: SOS. VESTULUI, NR. 24, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100641, Romania, Tel.0721467686, Fax: 0244595353
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2009 13:07