Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii carburanti pentru autosanitare


Anunt de participare numarul 77548/16.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: SOSEAUA VESTULUI NR. 22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100461, Romania, Punct(e) de contact: PAUN OCTAVIAN, Tel.0244-595353, In atentia: PAUN OCTAVIAN, Email: [email protected], Fax: 0244-595353, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii carburanti pentru autosanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statia de distributie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 720, 000 si 7, 088, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de:
- benzina fara plumb (CO 95;
- motorina euro 5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe un contract subsecvent (un an)Valoarea minima:
120 845 litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata min. este de: 429 000 lei (RON)
281 180 litri motorina euro 5 val. estimata min. este de: 1 001 000 lei (RON)Valoarea maxima:
148 000 litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata max. este de: 526 000 lei (RON)
350 000 litri motorina euro 5 val. estimata max. este de: 1 246 000 lei (RON)Pe toata perioada (2009-2013)Valoarea minima:
483 380litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata min. este de: 1 716 000 lei (RON)
1 124 720litri motorina euro 5 val. estimata min. este de: 4 004 000 lei (RON)Valoarea maxima:
592 000 litri benzina fara plumb (CO 95) val. estimata max. este de: 2 104 000 lei (RON)
1 400 000litri motorina euro 5 val. estimata max. este de: 4 984 000 lei (RON)
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 720, 000 si 7, 088, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.07.2009 pana la 31.07.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC DE ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici ca prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pe parcursul existentei persoanei juridice dovada privind starea acesteia referitoare la functionare, dizolvare, reorganizare, lichidare, reorganizare judiciara, faliment sau suspendare temporara a activitatii, se face cu extrasul de registru emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal, valabil 30 de zile de la data emiterii (art. 9, alin. 3 din Legea nr. 359 din 8 septembrie 2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice).
3. Sa faca dovada ca a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si consiliul local cu certificatele de atestare fiscala valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- se va prezenta ultimul bilant (balanta) contabil aferent anului 2008 vizat si inregistrat de organele compatente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, minim 3 contracte, formular 12D din Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, aprobat prin Ordinul nr.155/2006 (daca este cazul);
- cerificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identi-ficata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
- furnizorul va prezenta lista statiilor de distributie de pe raza judetului Prahova cu program permanent (adrese si persoana de contact) aflate in localitatile in care S.A.J. Prahova are substatii de lucru sau in apropierea acestora (Ploiesti, Sinaia, Campina, Valeni, Urlati, Baicoi, Mizil, Slanic, Baltesti, Ciorani); cu program permanent in toate aceste statii si sa fie operational sistemul de alimentare electronic pe card.
Aceasta cerinta este necesara pentru buna desfasurare a activitatii institutiei deoarece in aceste localitati sunt sediile punctelor de lucru dar si spitalele teritoriale unde sunt transportate cazurile de urgenta de pe raza judetului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Serviciului de Ambulanta Judetean Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021)3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: Str. Sos. Vestului, nr.22, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100641, Romania, Tel.0721467686, Fax: 0244595353
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer