Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII CARTUSE DE TONER


Anunt de participare numarul 4116/02.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Timis
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 15A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: Ilarie Popescu, Tel.0256-499334 INT. 245, In atentia: EC. ILARIE POPESCU, Email: [email protected], Fax: 0256-499332
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DGFP TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI 15A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT DE ACHIZITII, Tel.0256-499334 int 245, In atentia: EC. ILARIE POPESCU, Email: [email protected], Fax: 0256-499332
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DGFP TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI 15A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT DE ACHIZITII, Tel.0256-499334 int 245, Email: [email protected], Fax: 0256-499332
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DGFP TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI 15A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0256-499334 int 289, Email: [email protected], Fax: 0256-499332
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DGFP TIMIS B-DUL REVOLUTIEI 15A TIMISOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CARTUSE DE TONER PENTRU IMPRIMANTE LASER, COPIATOR, FAX
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 114, 378RON
II.2.2) Optiuni
Da
SUPLIMENTAREA IN LIMITA FONDURILOR CU OFERTANTUL CASTIGATOR
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare-1200 RON-garantie de buna executie 10 % din valoarea contractuala fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare . Plata se va afectua pe baza facturii emise de furnizor in conditiile stabilite prin contract .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin asociere sa se formeze o noua persoana juridica .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind eligibilitatea)
-declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
-certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statuluieliberat de organele competente ale statului. Detaliat in documentatia de atribuire.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Pentru persoane juridice romane :
- CUI eliberat de ORCPentru persoanele juridice straine :
-documente calificatoarecare sa dovedeascao forma de inregistrare/ atestare din punct de vedere profesional.Detaliat in documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 31.12.2005vizat si inregistrat de organele competente ;
-completarea fisei de informatii generale( formular 3 din documentatie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completarea formularului de experientasimilara-declaratiecare contine informatii privind numarul mediu depersonal in ultimele 12 luni
-autorizatia pentru livrare
-declaratia privind dotarile specifice
-certificarea managementului calitatiiISO 9001 sau echivalent.
Detaliat in documentatie de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 09:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CATE UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT AL OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: P-TA TEPES VODA NR 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300024, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR 38, ET.4 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE POT DEPUNE IN CEL MULT 5 ZILE LA CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL DGFP TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI 15A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300024, Romania, Tel.256-499334 INT 255, Fax: 256-499332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer