Licitatie Publica - Achizitii cartuse de tonere si cerneluri pentru imprimante si suporturi de date
Anunt de participare numarul 11723/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Andreuta, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA STEFAN CEL MARE
Adresa postala: Str. Scurta, nr.6 (Camin 4), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: administrator financiar, Tel.0230216147 int.159, In atentia: Sanda Strat, Email: [email protected], Fax: 0330103703
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA STEFAN CEL MARE
Adresa postala: Str. Scurta, nr.6 (Camin 4), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: SefBirou Aprovizionare, Tel.0330103703, In atentia: jr. Eugenia Munteanu, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii cartuse de tonere si cerneluri pentru imprimante si suporturi de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suceava, str. Universitatii, nr.13
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse cu tonere, cartuse cu cerneala pentru imprimante si suportuir de date.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192112-9 - Cerneala pentru imprimante (Rev.1)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.1)
30217340-8-CD-ROM (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 loturi de produse diferite
Valoarea estimata fara TVA: 415, 848RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8.300 RON. Nu se solicita garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si programe de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asociati se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale despre furnizor.
b)Certificatul constatator, in original (valabil);c)Declaratie privind eligibilitatea;
d)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr. 34/2006;
e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
f)Formular de oferta pentru furnizare de produse;
g)Scrisoare bancara pentru garantie de participare;
h)Formular tip pentru contract de furnizare de produse, insusit prin semnare si stampilare;
i)Documente emise de producator sau importator, din care rezulta ca produsele sunt OEM.
j)Certificate SR EN ISO 9001/2001 si SR EN ISO 14001/2005.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat fiscal, in original, din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Bilant contabil la 31.12.06, avizat de reprezentanti ai Ministerului de Finante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doua recomandari pentru contracte de furnizare de produse similare, cu valoare mai mare sau egala cu oferta facuta; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, formularul nr. 12D din modelele de formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4195 /23.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta de la caseria Universitatii Stefan cel Mare Suceava sau OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 11:00
Locul: La Caminul 4 al Universitatii, str. Scurta, nr.6. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii cu imputernicire ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ,
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+ 40 (0)230 216 321, Fax: + 40 (0)230 524 022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081, Fax: +40 230 520 080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 23:48