Licitatie Publica - Achizitii compactoare
Anunt de participare numarul 51507/06.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Drumuri si Poduri Covasna S.A.
Adresa postala: Str.Tigaretei nr.44, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520033, Romania, Punct(e) de contact: Magda ing.Turi, Tel.0267351563, Email: [email protected], Fax: 0267351569, Adresa internet (URL): www.drumcov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
S.C.
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii compactoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Drumuri si Poduri Covasna SA, Str.Tigaretei nr.44, Sfantu Gheorghe, Jud.Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare a 2 buc. : Cilindru compactor vibrator- greutate: 2, 00-3, 00 to
achizitionare a 1 buc.: Cilindru compactor vibrator-greutate: 8, 00 9, 00 to
achizitionare a 1 buc.: Cilindru compactor -greutate: 8, 00 9, 00 to
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523150-7 - Compactoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitionare a 2 buc. : Cilindru compactor vibrator- greutate: 2, 00-3, 00 to
achizitionare a 1 buc.: Cilindru compactor vibrator-greutate: 8, 00 9, 00 to
achizitionare a 1 buc.: Cilindru compactor -greutate: 8, 00 9, 00 to
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
· Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din OUG nr.34/2006
· Certificat de plata a impozitelor eliberat de Primarie
· Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S.
· Certificat de inregistrare fiscala ( CUI )
· Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei ), in original sau copie legalizata
· Pentru persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
· Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani
· Bilantul contabil pe anul 2006 inregistrat la D.G.F.P.
· Situatiile financiare pe semestrul I 2007 inregistrate la D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
· Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
· Autorizare valabila din partea producatorului pentru livrarea produselor ( tradusa in limba romana )
· Certificat ISO 9001 pentru producatorul produselor si pentru ofertantul acestora.
· Candidatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 10:00
Locul: S.C. Drumuri si Poduri Covasna S.A., strada Tigaretei nr.44, Sfantu Gheorghe.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C."Drumuri si Poduri Covasna"S.A.-Compartiment juridic
Adresa postala: Str.Tigaretei nr.44, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520033, Romania, Tel.0267351552, Email: [email protected], Fax: 0267351569, Adresa internet (URL): www.drumcov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2008 12:41