Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII CONSUMABILE MEDICALE


Anunt de participare numarul 114511/25.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala:  Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700309, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0232/264266, In atentia:  ALINA IROD, Email:  [email protected], Fax:  0232/477309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII CONSUMABILE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Ugente pen tru Copii sf. Maria iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CUPE SER -3 pungi
CUPE SERPEDIATRICE PENTRU A25-3 pungi
SEGMENTE PENTRU REACTIE ( COMPATIBILE CU APARATUL COBAS MIRA PLUS) -15 buc
CRIOTUBURI STERILE CU DOPURI EXTERIOARE FILETATE 2ML-5000 buc
VARFURI PENTRU PIPETA EPENDORF(1000-5000µl)-100 buc
VIRFURI GALBENE pentru pipeta automata(50-200µl)-60000 buc
VIRFURI ALBASTRE pentru pipeta automata(500-1000µ)-25000 buc
Varfuri sterile autoclavabile pt pipete Eppendorf 100-1000 µl -6 buc
Varfuri sterile autoclavabile pt pipete Eppendorf 2-300 µl-1 cutie
Varfuri pentru pipete unicanal si multicanal 5-300 µl --25000 buc
Varfuri pentru pipete unicanal autoclavabile 100-1000 µl- 2000 buc
REZERVOR PT. PIPETA automata 150ml MULTICANAL-55 buc
Cuvete RAKS-8 cutii
Cuvete cu bile pentru thrombotimer-5 cutii
Cuvete Hitachi-5 cutii
TAMPOANEPT. EXUDAT FARINGIAN-10000 buc
TAMPOANE IMPACHETATE INDIVIDUAL PT ANTIBIOGRAME-5000 buc
PRELUNGITOR INJECTOMAT -2000 buc
UROCULTOARE 60 ML- 8500 buc
COPRORECOLTOARE-4000 buc
RECIPIENT PT EXAMEN PARAZITOLOGIC-9000 buc
CUTIIPETRI-22000 buc
APASATOARE LIMBA(SPATULE)- 15000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 48, 929RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DEFALCATA PE LOTURI IN CAIETUL DE SARCINI SI IN ANEXA B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P- copie valabila la data procedurii- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala ? copie valabila la data procedurii- Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Judetean Iasi ? Serviciul Fonduri Speciale si Executori Creante Bugetare( operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar nu au puncte de lucru in judetul Iasi vor depune o declaratie pe proprie raspundere; operatorii economici care au sediul in alt judet , decat judetul Iasi dar au puncte de lucru in judetul Iasi au obligatia de a prezenta acest certificat) copie valabila la data procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale - formular 3 din sectiunea IV- original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara ? formular 4 din sectiunea IV- original
- cerinte privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 :2000 sau echivalent, certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europene - copie;
- distribuitor autorizat al produselor - copie
- Avizul Ministerului Sanatatii/Directiva CE pentru produsele ofertate - copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1136/21.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2011 18:00
Locul: birou achizitii publice -seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia deevaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE DEPUN LA CNSC IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700309, Romania, Tel. 0232264266, Email:  [email protected], Fax:  0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2011 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer