Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii consumabile si servicii de intretinere si reparatii pt.copiatoare,imprimante si faxuri


Anunt de participare numarul 3205/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala: B-dul HRISTO BOTEV nr 16-18 SECT 3 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-030236, Romania, Punct(e) de contact: Dan BORDEA, Tel.0213016014, In atentia: Director General Ion NEDELCU, Email: [email protected], Fax: 0213016010, Adresa internet (URL): www.teletrans.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala: str. Armand Calinescu nr.2-4 , etaj 7, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.021-3016014, In atentia: Mihai CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: 021- 3016010, Adresa internet (URL): www.teletrans.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala: Bd. Hristo Botev nr.16-18, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.021 3016014, In atentia: Director General Ion NEDELCU, Fax: 021 3016010, Adresa internet (URL): www.teletrans.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
filiala a CN Transelectrica SA
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de telecomunicatii si tehnologia informatiei in Retele electrice de Tranport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii consumabile si servicii de intretinere si reparatii pt.copiatoare, imprimante si faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatii corespunzatoare zonelor: Bucuresti, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Sibiu, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de materiale consumabile pentru fotocopiatoare, imprimante ( inclusiv multifunctionale) si faxurisi servicii de intretinere si reparatii (inclusiv piese de schimb) pentru fotocopiatoare, imprimante laser si faxuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30124000-4-Piese si accesorii pentru masini de birou (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.1)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru fiecare lot, corespunzator cate unei zone, cantitatile sunt cele specificate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 700, 000 si 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.500 lei per LOT ofertat, valabila 60 de zileGarantia de buna executie este de 5% din valoarea ( fara TVA) a fiecarui contract.(LOT contractat)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere din care rezulta ca nu este in situatia de a fi condamnat in ultimii 5 ani , printr-o hot.jud.definitiva, pentru acte de criminalitate, coruptie, frauda sau spalare de bani;
2)Declaratie pe propria raspundere, din care rezulta ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181, lit.a), b), c), d) din OUG 34/2006;
3)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asig. soc. catre bugetele componente ale bugetului statului;
4)Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, la care se anexeaza copia certificatului de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Bonitate fin.: media lichidit. generale pe ultimii 3ani
B) Solvabilit. patrimoniala: media pe ultimii 3 ani:
C) Elemente privind capacit.financiara->
D) Bilantul contabil
E) Cifra de afac. medie anuala, pe ultimii 3 (trei) ani:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) mai mare de 100% si cu tendinte crescatoareb)mai mare de 30 %NOTA: a) si b)trebuie certif. debanci sau soc.de audit fin. &contab. recunoscutec) la 30.06.2006d) la 30.06.2006Nota: c) si d) trebuie certificate de Admin. Fin. Publicee) min.100.000 Euro pentru fiecare lot ofertat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Certificarea sistemului de management al calitatii---------------------------------->
B) Recomandari ale unor beneficiari de contracte similare din punct de vedere tehnic si valoric, executate in ultimii 2 (doi) ani: --------------------------------->
c) Autorizare din partea producatorului de echipamente pentru revanzare si service
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) EN ISO 9001/2000 -se solicita certificatul- in copieb) Recomandari de la minimum 3 beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ingineri specializati in repararea si intretinerea de fotocopiatoare, imprimante laser si faxuri
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria S.C. TELETRANS S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2007 11:00
Locul: Bd. Hristo Botev nr.16-18. sector 3 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul ofertei pentru primele 12 luni va fi exprimat in Euro.Pretul TOTAL al ofertei pentru 36 luni per lot ofertat va fi de 3 ori mai mare decat pretul in EURO ofertat pentruprimele 12 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu GOLESCU nr.38 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer