Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii de echipamente , mijloace de transport specifice, utilaje, unelte care nu necesita montaj- GESTIONAREA INTEGRATA A DESEURILOR MENAJERE IN 20 DE LOCALITATI ALE ZONEI "MARGINIMEA SIBIULUI"


Anunt de participare numarul 86322/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: 0724242830, Tel.0269/553512, 553572, In atentia: Suciu Irinel Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii de echipamente , mijloace de transport specifice, utilaje, unelte care nu necesita montaj- GESTIONAREA INTEGRATA A DESEURILOR MENAJERE IN 20 DE LOCALITATI ALE ZONEI "MARGINIMEA SIBIULUI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primariaor. SALISTE, Str. Steaza, nr. 9
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a trei masini autocompactoare, a unui motostivuitor, a unui incarcator frontal, a 243 eurocontainere si a 8800 pubele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
42418000-9-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autocompactoare cu dotari aferente 3 buc; valoare: 90000 euro/buc;
Motostivuitor 1 buc; valoare: 25000 euro;
Incarcator frontal 1 buc; valoare: 25000 euro;
Containere 243; valoare: 250 euro/buc;
Pubele de deseuri 8800 buc; valoare: 20 euro/buc.
Valoarea estimata fara TVA: 556, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOT1:1940 lei-452, 17euro.Pt IMM-970lei-226, 085euro;LOT2:360lei-83, 908euro.Pt IMM-180lei-41, 954euro;LOT3:1700lei-396, 23euro.Pt IMM-850lei-198, 115euro.Gar de buna exec 5% din val fara TVA a contr inch
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr PHARE 2005 Coeziune Economica si SocialaSchema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediuLinia de Buget RO 2005/017-553.04.01.04.01.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib; Decl pe propria rasp priv neincadr in sit. prev la art. 181 din OUG 34/2006; Decl. ofertantului priv calitatea de partic la procedura; Certif de atestare fiscala emis de AFP de pe raza jud pe care este inreg Ofert, privind plata oblig catre Bugetul general consolidat, valabil la data desch ofertelor, in orig sau copie leg; Certif de atestare fiscala priv plata oblig catre bugetul local elib de catre directia de specialitate din cadrul Prim in a caror raza terit activ Ofert, din care sa reiese ca acesta nu are oblig restante la bugetul local, valabil la data desch ofertelor, in orig sau copie leg; Certif constatator - orig sau copie leg, emis de ORC din jud unde este inreg ofert, valabil la data desch ofertelor, din care sa rez: actionariatul societatii societatii;sediul social;administratori;sedii;sucursale inreg;obiectul princ de activi &/sau cel secundar (cod CAEN), care sa ateste posib desf activit precizate de: COD CPV: 34144512-0 Vehicule de compactare a deseurilor menajere;COD CPV: 42418000-9Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare;COD CPV: 34928480-6 Containere si pubele de deseuri;capitalul social al societatii.Autorizatie de functionare/altele echivalente, nu mai veche de 60 zile, fata de data limita a depunerii ofertei. In cazul persoane juridice/fizice straine trebuie prezentate documente care dovedesc o forma de inreg/atest ori apart din punct de vedere profes din tara de origine a ofert traduse leg in lb rom
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiaeconomico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formularul Informatii generale, Formuarul 8;
- ultimul bilant contabil, (raportarea financiara incheiata la 30.06.2009);
- balanta de verificare la 30.06.2009;
- va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT1: Vehicule noi de compactare a deseurilor menajere, in conf cu Caietul de sarcini: decl priv lista princ livr de prod in ultim 3 ani;decl priv efectiv medii an ale pers ang si al cadr de cond;min un contr, finaliz, priv furn de autocam si recomand de buna executie din partea benef;un contr cu val de min 100000 europriv furniz de autocam;min o recom pt furn, cu val de min 100000 euro, finaliz in per: iulie 2006iulie 2009;lista de oblig contr, in desf fata de alti benef;certif de conform sau alte docum emise de organ abilit in acest sens care sa ateste conform pt autov spec pt transp deseuri, in conf cu prev Caietului de sarcini;Se vor prez sch teh/fise teh/mostre/foto relev pt autov spec pt transp des, in vederea verif conform dpdv al spec teh;LOT 2: Utilaje noi de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare, in conf cu Caietul de sarcini: decl priv lista princ liv de prod in ultim 3 ani;decl priv efect medii an ale pers angajat si al cadr de cond;min o recom pt furn de util, cu val de min 25000 euro, finaliz in per: iulie 2006iulie 2009;lista de oblig contractuale, in desf fata de alti benef;certif de conform sau alte docum emise de organ abilit in acest sens care sa ateste conform pentru util care vor fi livrate, in conform cu prev Caietului de sarcini;Se vor prez sch teh/fise teh/mostre/foto relevante pt util ce se vor livra, in vederea verif conform dpdv al spec teh;LOT 3: Eurocontainere si europubele noi de deseuri, in conf cu Caietul de sarcini: decl priv lista princ livr de prod. in ultim 3 ani;decl priv efectiv medii an ale pers angajat si al cadr de cond; un contr cu val de min 50000 europriv furniz de prod;min o recom pt furn de prod, cu val de min 50000 euro, finaliz in per: iulie 2006iulie 2009;lista de oblig contract, in desf fata de alti benef;certif de conform sau alte docum emise de organ abilit care sa ateste conform pentru prod, in conform cu preved Caietului de sarcini;Se vor prez sch teh/fise teh/mostre/foto relev pt prod, in vederea verif conform dpdv al spec teh
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Sunt prezentate in Documentaia de atribuire in Fisa de date, care este atasata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2005/017-553.04.01.04.01.60
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2009 12:00
Locul: Primaria Orasului Saliste, str. Steaza, nr. 9 jud.Sibiu, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii au dreptul sa part la desch ofertelor avand asupra lor o imputernic din partea societatilor si o copie a BI/CI in cazul persoanelor jurid sau o copie a BI/CI in cazul persoanelor fizice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu Linia de Buget RO 2005/017-553.04.01.04.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SIBIU
Adresa postala: B-dul Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217724, Email: [email protected], Fax: 0269/217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Saliste
Adresa postala: oras Saliste, str. Steaza, nr. 9, jud. Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269/553512, Fax: 0269/553363
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2009 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer