Licitatie Publica - Achizitii de echipamente IT - ID 4103 - Dezvoltarea resurselor umane in educatie pentru administrarea retelelor de calculatoare din scolile romanesti prin dezvoltarea si sustinerea de programe care sa sprijine nboi profesii in educatie ..."
Anunt de participare numarul 93702/01.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LEAHU, Tel.021-4056284, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii de echipamente IT - ID 4103 - Dezvoltarea resurselor umane in educatie pentru administrarea retelelor de calculatoare din scolile romanesti prin dezvoltarea si sustinerea de programe care sa sprijine nboi profesii in educatie ..."
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MECTS - Poriect ID 4103
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipawmnte IT asa cum sunt specificate in Anexa B la prezentul anunt si in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121100-4 - Fotocopiatoare (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32330000-5-Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt trei loturi asa cum sunt detaliate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 401, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 39767 lei, se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau OP.Valabila 90 zile. Garantia de buna executie in cuantum de 9%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua prin OP la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatiile vor indeplini prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare fiscala
ISO 9001:2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006.2007.2008)
Cifra media de afaceri pe ultimii 3 ani (2006.2007.2008) in valoare egala sau mai mare decat 800000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Experinta similara
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare a produselor
15%
Descriere:
3.
Asigurarea servicii post/vanzare si asistenta tehnica, minim 2 ani
20%
Descriere:
4.
Dotarea cu sisteme de economisire a energiei
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 12:00
Locul: MECTS - ID 4103 , Camera 75, etaj 2, Dl .Marcu Ion
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisie de evaluare si imputernicitii operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proeict ID 4103 "Dezvoltarea resurselor umane in educatie pentru administrarea retelellor de calculatoare din scolile romanesti prin dezvoltarea sis sustinerea de programe ..."
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILULNATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavroopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIAGENERALAJURIDICA SI CONTROL
Adresa postala: Str. gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel.021/4056200, Email: [email protected], Fax: 021/4056300, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2010 16:12