Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii de Lucrari si sevicii de proiectare inclusiv asistenta tehnica si alimenare cu energie electrica pentru proiectul integrat:?Imbunatatirea infrastructurii fizice de baza din comuna Vilcanesti, judetul Prahova, in vederea realizarii unei dezvol


Anunt de participare numarul 105600/06.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALCANESTI (PRIMARIA)
Adresa postala:  Sat Valcanesti, nr. 261, Localitatea:  Valcanesti, Cod postal:  107655, Romania, Punct(e) de contact:  CATALIN NEAGU, Tel. 0244.227550, Email:  [email protected], Fax:  0244.227033, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii de Lucrari si sevicii de proiectare inclusivasistenta tehnicasi alimenare cu energie electricapentru proiectul integrat: ?Imbunatatirea infrastructurii fizice de baza din comuna Vilcanesti, judetul Prahova, in vederea realizarii unei dezvoltari durabile, in conformitate cu prevederile programului national de dezvoltare rurala (PNDR) si cu politicilesi exemplele de buna practica ale UE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Vilcanesti, jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de Lucrari si sevicii de proiectare inclusivasistenta tehnicasi alimenare cu energie electricapentru proiectul integrat: ?Imbunatatirea infrastructurii fizice de baza din comuna Vilcanesti, judetul Prahova, in vederea realizarii unei dezvoltari durabile, in conformitate cu prevederile programului national de dezvoltare rurala (PNDR) si cu politicilesi exemplele de buna practica ale UE?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Proiectare si executie, inclusiv asistenta tehnica si alimentare cu energie electrica pentru componenta: Modernizare drumuri locale, com. Vilcanesti, satele Vilcanesti si Trestioara, jud. Prahova;
- Proiectare si executie, inclusiv asistenta tehnica si alimentare cu energie electrica pentru componenta: Sistem de canalizare si statie de epurare, com. Vilcanesti, satele Vilcanesti si Cirjari, jud. Prahova;
- - Proiectare si executie, inclusiv asistenta tehnica pentru componenta: Construire Centru de asistenta dupa programul scolar , com. Vilcanesti, sat Vilcanesti jud. Prahova;
- - Proiectare si executie, inclusiv asistenta tehnica pentru componenta: Reabilitare camin cultural Trestioara, com. Vilcanesti, sat Trestioara, jud. Prahova.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 746, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 100.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala ? FEADR si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura- declaratie privind situatia personala;
- certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata pana la bugetul general consolidat, emis de organismul competent, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
- certificat privind plata taxelor si a impozitelor locale, emis de organismul competent in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
- certificat de inregistrare fiscala ? copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei: -Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 19.492.150 lei.- se va atasa Formularulnr. 2 Informatii generala CompletatBilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 , vizate si inregistrate la organelefiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
-cerinta minima privind cash-flow (conform formularului 15) Se solicitaprezentarea unui angajament din partea unei banci, pentru lucrarile supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 3 luni, oricand in perioada derularii contractului, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 3.000.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei: 1.1 pentru proiectare ?finalizarea in ultimii 5 ani a unui ccontract pentru fiecare activitate in parte sau un contract cumulat cu valorile respective pentru fiecare activ in parte: - constructii civile un proiect minim 23.885 lei;
- drum un proiect minim 120.000lei;
- canalizare un proiect minim 129.103 lei.1.2 pentru executie finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract pentru fiecare activitate in parte sau un contract cumulat cu valorile respective pentru fiecare activ in parte: - pentru drum minim- 4.477.933 lei.- pentru constructii civile minim- 863.830 lei.- pentru cons apa-canal si/sau statie de epurare minim- 4.090.789lei2) Necesar minim de personal specializat: 2.1. pentru proiectare: - 1 manager proiect cu experienta in dom minim 5 ani ;
- 1 ing. cu specializarea C.F.D.P. cu experienta min 10 ani in domeniul proiectarii;2.2 pentru executie : - Un Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?- Un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in doml ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?- 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniile I - Constructii civile si IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala cu experienta de cel putin 4 ani, conform H.G. 925/1995;Se va atasa: - formulare: nr. 4 (experienta similara), nr. 5( declaratie privind media pers angajat), nr.6 (informatii referitoare la personalul de conducere), nr.7 (persoane responsabile pentru executia lucrarilor, nr.8 (declaratie privind utilajele)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 12:00
Locul: sediul primariei Vilcanesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
EXPERTI COOPTATI , REPREZENTANTII OFERTANTILOR SI OBSERVATORII DESEMNATI (CRPDRP - UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322 si Bugetul local: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322 si Bugetul local: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr. 6, sector. 3, Localitatea:  Bulcuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala:  Str. Emil Zola, Nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  10043, Romania, Tel. 0244522.445;, Email:  [email protected], Fax:  0244
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act al AUTORITATII CONTRACTANTE considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA VILCANESTI ( PRIMARIA VILCANESTI)
Adresa postala:  sat. Vilcanesti, nr. 261, Localitatea:  Vilcanesti, Cod postal:  107655, Romania, Tel. 0244227550, Email:  [email protected], Fax:  0244227033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer