Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII DE SERVICII DE MEDIU(TAXE SGA, TAXE, AVIZE ANPM, ARPM, APM, PLATA FOND DE MEDIU, MENTINEREA SMC)


Anunt de intentie (utilitati) numarul 25138/28.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: ANGELICA POPESCU, Tel. +40 750250576, In atentia: IULIA MASUTI, Email: [email protected], Fax: +40 252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ACHIZITII DE SERVICII DE MEDIU(TAXE SGA, TAXE, AVIZE ANPM, ARPM, APM, PLATA FOND DE MEDIU, MENTINEREA SMC)
II.2) Tipul de contract
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITII DE SERVICII DE MEDIU(TAXE SGA, TAXE, AVIZE ANPM, ARPM, APM, PLATA FOND DE MEDIU, MENTINEREA SMC)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
73100000-3 - Servicii de cercetare si de dezvoltare experimentala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2012
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 190, 250RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE CU OP
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
ANUNT DE INTENTIE CF ADRESA MECMA 804/28.02.2012
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 190, 250 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer