Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII DE UTIJAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL DE GOSPODARIRE COMUNALA COTNARI, COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 69740/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cotnari (Primaria Cotnari)
Adresa postala: com Cotnari jud.Iasi, Localitatea: Cotnari, Cod postal: 707120, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Cretu, Tel.0232730290, Email: [email protected], Fax: 0232730290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII DE UTIJAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL DE GOSPODARIRE COMUNALA COTNARI, COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNUI BULDOEXCAVATOR CU MOTOR CU PUTEREA MINIMA DE 92 C.P, CU TRACTIUNE 4X4, CU CUPA INCARCATOR MULTIFUNCTIONALA( CU POSIBILITATEA TRANSFORMARII IN LAMA DE BULDOZER, LAMA DE NUVELARE, GREIFER), BRAT EXCAVARE CURBAT, CU SISTEM HIDRAULIC ACTIONAT DE O POMPA CU DEBIT VARIABIL.
ACHIZITIONAREA UNUI AUTOGREDER CU MOTOR EURO 3, CU PUTEREA DE 163 C.P, CU SASE TREPTE DE VITEZA INAINTE SI TREI INAPOI CU CONVERTIZOR DE CUPLU, CU DOUA AXE SPATE OSCILANTE, UNGHI DE DIRECTIE DE 45 GRADE, FRANE MULTIDISC IN BUTUC, RIPPER SPATE CU DINTI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
43221000-8-Gredere rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN BULDOEXCAVATOR COMPLET ECHIPAT SI DOTAT
UN AUTOGREDER COMPLET ECHIPAT SI DOTAT CU DOTARI SUPLIMENTARE AER CONDITIONAT SI RIPPER SPATE CU DINTI.
Valoarea estimata fara TVA: 956, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 10.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA SI FONDURI PROPII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIIND ELIGIBILITATEA, DECLARATII PRIVIIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE ART.181, DECLARATII PRIVIIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICATE CONSTATOARE PRIVIIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT LA DATA DE 31.10.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, INDENTIFICAREA FINACIARA, BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007 SI LA 30.06.2008, INREGISTRAT SI VIZAT DE ORGANELE COMPETENTE, CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI VA FI DE MINIMTREI ORI VALOAREA ESTIMATA A INVESTITIEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE IN ULTIMII TREI ANI, FINALIZAREA IN ULTIMII TREI ANI A CEL PUTIN TREI CONTRACTE PENTRU LIVRARI DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE, RECOMANDARII DIN PARTEA UNOR BENEFICIARI PRIVIIND CALITATEA PRODUSELOR SI MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR CONTRACTUALE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASIERIA U.A.T. COMUNA COTNARI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2009 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE A U.A.T. COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
EXPERTII COOPTATI SI OFERTANTII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MASURA 322 RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR, INBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE PRIN F.E.A.D.R IMPLEMENTAT PRIN P.N.D.R.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: B UCURESTI, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA COMUNICARII ATRIBUIRII LA C.N.S.C SI IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICAREA PRONUNTARII, LA CURTEA DE APEL IASI INPOTRIVA DECIZIEI C.N.S.C.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: U.A.T COMUNA COTNARI, Localitatea: COTNARI, Cod postal: 707120, Romania, Tel.0232730290, Email: [email protected], Fax: 0232730290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2008 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer