Licitatie Publica - ACHIZITII DE UTILAJE PENTRU BUCATARIE
Anunt de participare numarul 8580/03.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SEMINARUL TEOLOGIC LICEAL ORTODOXSF. VASILE CEL MARE
Adresa postala: IASI, STR. ALEEA MIHAIL SADOVEANU, NR.46, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA BOLOTA, Tel.0232217045, Email: [email protected], Fax: 0232217045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SCOLARA
Activitate (activitati)
Altele: INVATAMANT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII DE UTILAJE PENTRU BUCATARIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SEMINARULUI TEOLOGIC LICEAL ORTODOX "SF.VASILE CEL MARE" IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL CONTRACTULUI ESTE ACHIZITIA DE UTILAJE DE BUCATARIE PENTRU CANTINA AFLATA IN CLADIREA SEMINARULUI TEOLOGIC IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29721100-0 - Aparate de uz casnic pentru gatit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENTE BUCATARIE CONFORM LISTEI DE DOTARI DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 84, 034RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 2500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL LOCAL;PLATA PRIN VIRAMENT DIN CONTUL UNITATII DESCHIS LA TREZORERIA IASI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FURNIZOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL TREBUIE SA PREZINTE:
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ONRC;
-CERTIFICATE DE NEURMARIRE FISCALA DE LA DGFPL SI DGFPG
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
VALOAREA OFERTEI VA FI EXPRIMATA IN LEI SI EURO;
OFERTANTUL VA EVIDENTIA PRETUL TOTAL OFERTAT.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTULVA PREZENTA IN PROPUNEREA SA TEHNICA O DESCRIERE DETALIATA A METODOLOGIEI SI A PLANULUI DE LUCRU CONCEPUTE PENTRU INDEPLINIREA CERINTELOR PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI, PRECUM SI UN GRAFIC DE TIMP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 11:00
Locul: SEMINARUL TEOLOGIC LICEAL ORTODOX "SF. VASILE CEL MARE" IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 09:05