Licitatie Publica - Achizitii de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala Comuna Poiana Stampei , judetul Suceava
Anunt de participare numarul 132824/01.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Poiana Stampei (Primaria Poiana Stampei)
Adresa postala: str. Principala, nr. 228, Localitatea: Poiana Stampei, Cod postal: 727430, Romania, Punct(e) de contact: Vilut Mezdrea, Tel. +40 230575177, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 230575177, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala(primarie)
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunalaComuna Poiana Stampei , judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante Comuna Poiana Stampei
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunalaComuna Poiana Stampei , jud. Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
43221000-8-Gredere rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autobasculante - 1 bucata
Autogreder - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 728, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 ? 2.878 LeiLot 2 ? 4.640 LeiTotal 7518 LeiIn situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare.Perioada de valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia pentru participare in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 4.508 lei. Cuantumul garantiei de buna executieva fi de5 %din valoarea fara TVA a contractuluisi respectiv 2, 5 % din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM- modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantieemisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Oferta desemnata castigatoare va constituii garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin (1) din HG nr. 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare-Program FEADR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele(cerinte obligatorii)
1Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si prezentaAnexa 22 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006-Se va completa si prezentaAnexa 3
3Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si prezenta Anexa 4
4 Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
- Prezentare certificat de atestarefiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul??.
- Prezentare certificat deimpozite si taxe locale privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul?Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa si prezenta Anexa 14
6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹- Anexa 4.1.(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 69¹*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Poiana Stampei, dupa cum urmeaza:
1.d-l Todasca Elisei ? primarul comunei
2.d-l Mezdrea Vilut? viceprimarul comunei
3.d-l Florea Catalin Ionel? responsabil achizitii publice
4. Ivan Irinuta
5. Vasilut Doina
6. Rusu Ana
7. Rogojan Mirela
8. Boca Tiberiu
9. Popovici Maria
Formularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator. Se solicita urmatoarele(cerinte minime obligatorii)
1 Persoane juridice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
in copie conform cu originalul, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor;
2 Persoane fizice romane- Autorizatie de functionare/altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.
3 Persoane juridice / fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.
Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2 Informatii privind cifra de afaceri: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: (2008, 2009, 2010) va fi pentru Lot 1 - minim 280.000, 00Lei, iar pentru Lot 2- minim440.000, 00 Lei.
1 Bilantul contabil la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2 Lista de experienta similara:
Realizarea a cel putin un contract de furnizare produse de natura si complexitatea celor ofertate de minim: Lot 1 - 280.000 Lei (experienta in furnizarea de autoturisme sau piese auto / accesorii auto)Lot 2 - 440.000 Lei (experienta in furnizarea de autoturisme sau piese auto / accesorii auto)
1 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Se solicita urmatoarele:
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 12:00
Locul: Primaria Comunei Poiana Stampei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR- Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua oferta financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice eventuala contestatie se poate depune in termen de maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta in conformitate cu OUG 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNAPOIANA STAMPEI
Adresa postala: SAT POIANA STAMPEICOMUNA POIANA STAMPEI, JUDETUL SUCEAVA, cod 727135, Localitatea: POIANA STAMPEI, Cod postal: 727135, Romania, Tel. +40 230575177, Email: [email protected], Fax: +40 230575177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2012 17:02