Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA PALTINOASA


Anunt de participare numarul 95860/12.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PALTINOASA (PRIMARIA COMUNEI PALTINOASA)
Adresa postala: COM. PALTINOASA JUD. SUCEAVA, Localitatea: Paltinoasa, Cod postal: 727415, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA-LAURA ALDEA, Tel.0230231316, Email: [email protected], Fax: 0230231316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA PALTINOASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante, Comuna Paltinoasa, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona un utilaj multifunctional pentru serviciul public de gospodarire comunala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona utilaj multifunctional pentru serviciul public de gospodarire comunala - una bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 222, 330RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 20.000 lei , constituita conform art. 86 din HG 925/ 2006 complatata si modificat prin HG 834/22.07.2009
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin fonduri nerambursabile, respectiv Programul FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici poate lua forma de asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006- prezentarea Formularelor nr. 12 A si 12 B din sectiunea formulare si modele-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctele de lucru/filiale dupa caz-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 12 C- Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata-Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- Persoane juridice/ fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca persoana juridica are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-copii ale bilanturilor contabile la 31.12.2008. 31.12.2007 si 31.12.2006- Formularului B1 - Informatii generale, din capitolul formulare.- fisa de identificare financiara Anexa la Formularul B1 din sectiunea - formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va avea in vedere ca bilanturile prezentate sa aiba rezultate pozitive
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizare livrare produse de la producator si Autorizatie de service si livrare piese de schimb de la producator2.Standarde de asigurare a calitatii3.Informatii privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani4.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Autorizare livrare produse conform formular 12K din sectiunea Formulare 2.Producatorul va face dovada certificarii si implementarii sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent , iar pentru societatea ofertanta se solicita, in copie, certificatul de implementare a sistemului de management a calitatii privind comercializarea (de la producator), emis de organismele competente (ISO 9001 sau echivalent) 3.Cerinte obligatorii pentru ofertant: cel putin un contract de vanzare utilaje de minim 350.000 Ron in ultimii 3 ani-Se solicita completarea formularului 12D Lista principalelor furnizari de produse din ultimii 3 ani si Anexa la Formularul 12D 4.Declaratie privind subcontractantii-completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formularui nr. 12E si a Acordului de subcontractare (Formularul 12F) din sectiunea formulare si modele. Daca nu este cazul se va preciza acest lucru in cadrul formularului nr. 12E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
30%
Descriere: Termenul de garantie acordat
3.
Termen de livrare
20%
Descriere: Termenul de livrare al produsului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S30-042932 din 12.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante. Comuna Paltinoasa, Judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, imputerniciti si copie dupa cartea de identitate, observatori CRPDRP Iasi si UCVAP, persoane autorizate de catre autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia utilajului multifunctional este prevazuta in cadrul unui proiect finantat prin Programul FEADR , Masura 322
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6 , Sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 4642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava- Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215 383, Email: [email protected], Fax: 0230 215 383, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimet Juridic comuna Paltinoasa
Adresa postala: Comuna Paltinoasa, Judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 727415, Romania, Tel.0230 231 316, Email: [email protected], Fax: 0230 231 316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer