Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala de intretinere si curatare drumuri, comuna Serbauti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 92499/24.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Serbauti (Primaria comunei Serbauti)
Adresa postala: localitatea Serbauti, comuna Serbauti, judetul Suceava, Localitatea: serbauti, Cod postal: 727108, Romania, Punct(e) de contact: ADINA ABRAMIUC, Tel.0230-280.481, In atentia: D-lui Primar Catalin SANDULEAC, Email: [email protected], Fax: 0230-280.481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala de intretinere si curatare drumuri, comuna Serbauti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Serbauti, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarie comunala de intretinere si curatare drumuri, comuna Serbauti, judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc buldoexcavator si echipamente accesorii destinate lucrarilor publice si serviciilor de deszapezire;
1 buc utilajul multifunctional pentru lucrari publice si echipamentele accesorii destinate lucrarilor de intretinere drumuri si spatii verzi, serviciilor de deszapezire.
Nu se accepta produse second-hand.
Valoarea estimata fara TVA: 910, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 18.000 lei. Garantia de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei); Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei); Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea Certificatului de Conformitate pentru fiecare produs in parte emis de organismele abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului furnizat identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.2. Prezentarea Autorizatiei de furnizare a produselor sau a Atestatului de distribuitor autorizat, valabile la data deschiderii ofertei.3.Certificarea sistemului calitatii: Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca producatorul are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform Standard SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalent (pentru fiecare produs in parte).Documentele se vor prezenta in copii certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
124/4144 din 16.12.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Serbauti, localitatea Serbauti, comuna Serbauti, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (F.E.A.D.R.), Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale, Masura 3.2.2 Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230214948, Email: [email protected], Fax: 0230214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Srbauti
Adresa postala: Serbauti, comuna Serbauti, Localitatea: Serbauti, Cod postal: 727108, Romania, Tel.0230.280481, Email: [email protected], Fax: 0230.280481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2009 19:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer