Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 28000 vrancea | 28020 | 28023 | 28025 | 28026 | 28030 | 28031 | 28032 | 28033 | 28034 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii destinate echipelor mobile


Anunt de participare numarul 64956/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 5555, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii destinate echipelor mobile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANV (Serviciul Coordonare Echipe Mobile din cadrul Directiei de Supraveghere accizesi operatiuni vamale, DRAOV IASI, DRAOV GALATI, DRAOV Constanta, DRAOV CLUJ, DRAOV Craiova, DRAOV Timisoara, DRAOV Brasov, DRAOV Bucuresti)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente destinate indeplinirii misiunilor de supraveghere si control de catre echipele mobile, derulate pentru controlul operatiunilor si operatorilor de marfuri supuse accizelor, cat si pentru operatiunile de investigatii, verificari, supraveghere si control vamal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32333200-8-Camere video (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 2 Autoturisme operative tip autoturism de teren 20 buc.
Lot 3 Autovehicule operative tip microbuz 8 buc.
Lot 5 Echipament IT pentru echipele mobile
Camere video digitale 83 buc.
Laptop-uri 128 buc.
Sisteme multifunctionale 128 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 887, 850EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: Lot2:9500euro;Lot3:5500euro;Lot5:2200euroGarantie de buna executie 10% valoarea contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romane.Phare RO2006/018-147.03.04.02.02
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza asociatia constituita dupa ce oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea prevederile art. 180 din OUG 34/2006
Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste insolventa acesteia.
Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate: reprezentantul/reprezentantii legali ai operatorului economic.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinteDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 2
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Lot 3
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Lot 5
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 2a)trebuie sa fie mai mare de 600.000 eurob)trebuie sa fie pozitivaLot3a)trebuie sa fie mai mare de 300.000 eurob)trebuie sa fie pozitivaLot 5a)trebuie sa fie mai mare de 150.000 eurob)trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 2
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes in ultimii 3 ani (calculati de la termenul de depunere a ofertelor) cel putin 1 proiect de furnizare de produse similare (autoturisme, autovehicule),
2.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are specialisti in domeniile specifice acestui contract, precum ar fi: a)managementul proiectelor de furnizare
b)asigurarea calitatii si gestionarea riscurilor,
3.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate.Lot 3
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes in ultimii 3 ani (calculati de la termenul de depunere a ofertelor) cel putin 1 proiect de furnizare de produse similare (autoturisme, autovehicule)
2.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are specialisti in domeniile specifice acestui contract, precum ar fi: a)managementul proiectelor de furnizare
b)asigurarea calitatii si gestionarea riscurilor,
3.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate.Lot 5
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes in ultimii 3 ani (calculati de la termenul de depunere a ofertelor)cel putin 1 proiect de furnizare si instalare echipamente IT.
2.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are specialisti in domeniile specifice acestui contract, precum ar fi: a)managementul proiectelor de furnizare echipament IT
b)asigurarea service-ului pentru echipamente IT
c)asigurarea calitatii si gestionarea riscurilor.
3. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot21.Participarea ofertantului la respectivul contract de minimum 145.000 Euro2.cel putin cate unul in domenile specificate3.ISO 9001 sau echivalent.Lot31.Participarea ofertantului la respectivul contract de minimum 80.000 euro.2.cel putin cate unul in domenile specificate3.ISO 9001 sau echivalentLot51.Participarea ofertantului la respectivul contract de minimum 30.000 euro2.cel putin cate unul in domenile specificate3.ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S084-113881din30.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Phare 2006/018-147.03.04.02.02 Achizitii destinate echipelor mobile
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.004021 326 87 30, Email: [email protected], Fax: 004021 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 272 alin. (2)si art. 280 alin (5) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+40 21 326 87 09:326 87 30, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer