Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii destinate echipelor mobile


Anunt de participare numarul 51021/26.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 5555, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii destinate echipelor mobile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANV (Serviciul Coordonare Echipe Mobile din cadrul Directiei de Supraveghere accizesi operatiuni vamale, DRAOV IASI, DRAOV GALATI, DRAOV Constanta, DRAOV CLUJ, DRAOV Craiova, DRAOV Timisoara, DRAOV Brasov, DRAOV Bucuresti)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente destinate indeplinirii misiunilor de supraveghere si control de catre echipele mobile, derulate pentru controlul operatiunilor si operatorilor de marfuri supuse accizelor, cat si pentru operatiunile de investigatii, verificari, supraveghere si control vamal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.1)
29860000-5-Echipament tehnic (Rev.1)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.1)
33431000-0-Binocluri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- Autoturisme operative tip berlina 60 buc.
Lot 2 Autoturisme operative tip autoturism de teren 20 buc.
Lot 3 Autovehicule operative tip microbuz 8 buc.
Lot 4 Echipament pentru supraveghere si control
Binocluri 92 buc.
Dispozitive si materiale amenajare post supraveghere 90 buc.
Endoscoape 92 buc.
Aparate pentru masurarea lungimilor 100 buc.Truse mici de scule 81 buc.
Truse mari de scule 28 buc.
Lot 5 Echipament IT pentru echipele mobile
Camere video digitale 83 buc.
Laptop-uri 128 buc.
Sisteme multifunctionale 128 buc.
Lot 6 Sistem pentru monitorizare si comunicatii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 960, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: Lot1:15000euro;Lot2:9000euro;Lot3:5000euro;Lot4:6000euro;Lot5:3000eur;Lot6:12000euroGarantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romane.Phare RO2006/018-147.03.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza asociatia constituita dupa ce oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.Se atribuie contractul doar daca CE aproba modificarea fisei de proiect.Operatorii ec. ce participa la procedura accepta ca AC nu va fi raspunzatoare pentru niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC a fost instiintata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste insolventa acesteia.
Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate: reprezentantul/reprezentantii legali ai operatorului economic.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Lot 2
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Lot 3
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Lot 4
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).Lot 5
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).Lot 6
a) Media cifrei anuale de afaceri, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna);
b) Media profitului net, pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Daca se depune o oferta pe mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot ofertat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1a) trebuie sa fie mai mare de 900.000 eurob)trebuie sa fie pozitivaLot 2a)tb sa fie mai mare de 600.000 eurob)tb sa fie pozitivaLot 3a)tb sa fie mai mare de 300.000 eurob). trebuie sa fie pozitivaLot 4a). trebuie sa fie mai mare de 400.000 eurob). trebuie sa fie pozitivaLot 5a). trebuie sa fie mai mare de 200.000 eurob). trebuie sa fie pozitivaLot 6a). trebuie sa fie mai mare de 800.000 eurob). trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot1
1.Of a fin 1 pr de furniz de prod similare (autot, autov), in ultimii 3ani calculati de la data de depunere a ofertelor.2.Of are spec in dom specif acestui contract, precum ar fi: a)man proiect de furniz
b)asig calitatii si gestionarea riscurilor,
3.Of tb sa dov respect stand de calit.
4.Prod tb sa dov respect stand de calit.
5.Aut pt livrarea prod /autoriz pentru comerc prod.Lot2
1.Of a fin 1 pr de furniz de prod similare (autot, autov), in ultimii 3 ani calculati de la data de dep a ofert, 2.Of are spec in dom specifice acestui contr, precum ar fi: a)man pr de furniz
b)asig cal si gestionarea riscurilor,
3.Of tb sa dov respec stand de cal.4.Prod tb sa dov respectarea stand de cal.
5.Aut pt livrarea prod /autoriz pt comer prod.Lot3
1.Of a finaliz 1 pr de furn de prod similare (autot, autov), in ultimii 3 ani, calculati de la data de dep a ofert.
2.Of are spec in domen specif acestui contract, precum ar fi: a)man pr de furn
b)asig calit si gest riscurilor,
3.Of tb sa dov respectarea stand de cal.4.Prod tb sa dov respectare stand de cal.
5.Aut pt livrarea prod/autoriz pt comerc prod.Lot4
1.Of a fin 1 proiect de furnizare echip de suprav si control, in ultimii 3 ani calc de la data de dep a ofert2.Of are spec in dom spec acestui contract, precum ar fi: a)man pr de furniz
b)asig cal si gestionarea riscurilor.
3.Of si prodtb sa dov respec stand. de cal.
Lot5
1.Of a fin 1 pr de furnizare si inst echip IT, in ultimii 3 ani, calculati de la data de dep a of.
2.Of are spec in dom specifice acestui contract, precum ar fi: a)man prr de furn echip IT
b)asig service-ului pt echip IT
c)asig cal si gestionarea riscurilor.
3.Of si prod tb sa dov respectarea stand de cal.
Lot6
1.Of a fin 1 pr de furn si instalare de echip similar pentru com voce, date si GPS, in ultimii 3 ani calculati de la data de depunere a ofertelor.
2.Of are spec in dom specif acestui contract, precum ar fi: a)man pr de furn echip similar pt com voce, date si GPS
b)asig calit si gest riscurilor.
3.Of si prod tb sa dov respectarea stand de cal.
Pt detalii vezi Fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot11.min 280000E2.cate unul in dom3-4.ISO9001 sau echiv5.emisa de prod prod ofertate.Lot21.min 150000E2.cate unul in dom3-4.ISO9001 sau echiv5.emisa de prod produselor of.Lot31.min 85000E2.cate unul in dom3-4.ISO9001 sau echiv5.emisa de prod produselor ofertate.Lot41.min 100000E2.cate unul in dom3.ISO9001 sau echivLot51.min 50000E2.cate unul in dom3.ISO9001 sau echivLot61.min 260000E2.cate unul in dom3.ISO9001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Phare 2006/018-147.03.04 Achizitii destinate echipelor mobile
VI.3) Alte informatii
Nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. e-licitatie.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.e-licitatii.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 272 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer