Licitatie Publica - Achizitii Dezinfectanti - 2 loturi
Anunt de participare numarul 95548/09.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 503994, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Fax: 0241.619260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 503994, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Fax: 0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 503994, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: Referent Superior Militaru Lavinia, Fax: 0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii Dezinfectanti - 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Tomis nr 145 Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de dezinfectanti cf sectiunii caiet de sarcini si anexa B - loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de dezinfectanti cf sectiunii caiet de sarcini si anexa B - loturi
Valoarea estimata fara TVA: 2, 959, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea fara TVA pe fiecare LOTin parte. LOT nr. 1 garantie = 16896 Lei, LOT NR. 2 =12698 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile alocate de Casa de Sanatate a Judetului Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate art. 180 - origin, decl privind neincadrarea in situatiile prev de art. 181 - origin., certificat fiscal elkiberat de AFP - origin sau copie leg, certificat fiscaleliberat de Primarie - orig. sau copie leg., certificat ORC - copie xerox certificate, CUI + anexa - copie legalizata sau xerox certificate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de info generale - original, bilantul contabil la 31.12.2008 - xerocopie certificate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor defurnizare in ultimii 3 ani- orig., lista privind subcontractantii - orig., recomandari - 2 exemplare in original sau copie legalizata, autorizare pt livrare de la producator - origin sau copie leg, declaratie privind personalul - orig., declaratie referitoare la echipamente, dotari-orig., certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale pt LOT NR. 2 - reper 9 - copie legal, fisa tehnica pt fiecare lot in parte- copii, certificat de calitateISO 9001 si ISO 13485 pt toate reperele din fiecareLOT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 11:00
Locul: Sala de consiliu de langaregistratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic ce a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Kirkor Zambaccian nr. 1, Localitatea: constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241.616.003, Fax: 0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depus in cel mult 10 zile de l adata luari ila cunostinta de catre contestatort, solutionarea poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al spitalului
Adresa postala: b-dul tomis nr 145, Localitatea: constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.427, Fax: 0241.619.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2010 13:53