Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii echipamente medicale in cadrul proiectului ? Ambulatoriu de specialitate al Spitalului Episcop Nicolae .Popoviciu ,reabilitare,modernizare si echipare?.


Anunt de participare numarul 146331/07.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BEIUS
Adresa postala: piata samuil vulcan, nr.14-16, Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN NICOLAE DOMOCOS, Tel. +40 0259321935, Email: [email protected], Fax: +40 0259321273, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii echipamente medicale in cadrul proiectului ? Ambulatoriu de specialitate al Spitalului Episcop Nicolae .Popoviciu , reabilitare, modernizare si echipare?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ambulatoriului de specialitate al Spitalului , ,Episcop Nicolae Popoviciu? Beius
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, instalarea, intretinerea echipamentelor/dotarilor prevazute in caietul de sarcini al procedurii, cu caracteristicile si in cantitatile specificate in acesta inclusiv servicii instruire personal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Livrarea dotarilor prevazute in caietul de sarcini al procedurii, cu caracteristicile si in cantitatile specificate in acest document
Valoarea estimata fara TVA: 1, 233, 736.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 24674 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. In situatia in care contestatia formulata de un ofertant va fi respinsa de CNSC suma retinuta va fi calculatapotrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata. Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depuneriiofertelor de catre un operator economic strain) este cel stabilit de BNR cu trei zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse; Modalitate de constituire: unul din instrumentele prevazute la art.90 alin. (1) din HG nr.925/2006 , sau prin retineri succesivedin sumele datorate si cuvenite contractantului pana laconcurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare Bugetul Propriu al Primariei municipiului Beius, Programul Operational Regional
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru
frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B1);Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul
sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B12);
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B15).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B11).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre
subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea
si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Prof.ec Domocos Adrian Nicolae - primarEc. Popa Gabriel - viceprimarEc. Nicolae Ioana - Sef Serviciu Buget - FinanteIng, Hasan Gelu Laurentiu - responsabil tehnic proiectJr. Petrus Claudia Simona- manager proiectEc. Codrean Daniela - asistent manager proiect
Jr. Trana Alin - juristEc. Cotrau Felicia Mariana- consilier superior achizitii publiceSing. Usvat Ioan - consilier urbanismEc Bara Florentina Ioana - consilier localBetea Emil Florian - consilier localBuie Iosif - consilier localCuc Ioan Sorin - consilier localFofiu Nicolae - consilier localJurcan Mircea - consilier localKiss Janos - consilier localMaior Calin Paul - consilier localMicula Adrian Nicolae - consilier localMonenciu Rodica - consilier localNovac Iuhas Alin Florin - consilier localOdobasianu Nicu Silviu - consilier localPopa Dorina - consilier localSferle Ioan - consilier localTeaha Mihaiela Monica - consilier localUreche Marcel Ovidiu - consilier local Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul
constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice din Romania pentru comercializarea, distributia, instalarea si intretinerea dispozitivelor medicale, in care sa fie specificati producatorii dispozitivelor medicale pe care are dreptul sa le comercializeze
copie legalizata sau copie conforma cu originalul .Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de
cel putin: 2400000 RON. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor
monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Documente doveditoare: - Formularul Informatii generale
Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere pe ultimii 3 (trei) ani. Documente doveditoare: - bilanturi contabile
inregistrate la autoritatea fiscala competenta pentru 2010 , 2011 si 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente doveditoare: - Formularul B2Documente doveditoare: - bilanturi contabile inregistrate la autoritatea fiscala competenta pentru 2010 , 2011 si 2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se vaprezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din
urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Documente doveditoare: - Lista produselor similare livrate in ultimii trei ani;
Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in
vedere pentru realizarea contractului.
Documente doveditoare: - Declaratie privind subcontractantii
fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru
Informatii privind asigurarea calitatii.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem
de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 (sau echivalent), pentru activitatea care face obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente doveditoare: - Formular B3;Documente doveditoare: - Formular B4.fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucruCertificate, documente, alte dovezi , in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta trebuie sa fie valabilela data limita de depunere a ofertelor..Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie satisfacuta de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza" conform Ordinului nr.509/2011 al presedintelui ANRMAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Beius, str. P-ta Samuil Vulcan, nr. 14-16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Formularului B10. Potrivit art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sunt mentionate modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In cazul unei oferte comune, fiecare asociat va depune toate documentele solicitate cu titlul de documente decalificare, oferta tehnica urmind a fi prezentat numai deliderul asociatiei, in numele acesteia. Nedepunerea unei oferte care sa contina toate informatiile solicitate prin Documentatia de Atribuire in termenul prevazut in aceasta atrage respingerea respectivei oferte.Procedura de licitatie s-a reluat deoarece licitatia deschisa din data de 07.08.2013 s-a anulat pentru ca nu s-a depus nicio oferta. PrezentaDocumentatiede atribuire este identica cu Documentatie de atribuire numarul 100870/19.06.2013 acceptata de ANRMAP .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Beius
Adresa postala: Piata Samuil Vulcan, Localitatea: Beius, Cod postal: 415200, Romania, Tel. +40 0259321935, Email: [email protected], Fax: +40 0259321273, Adresa internet (URL): www.primariabeius.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer