Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii echipamente, mijloace de transport specifice


Anunt de participare numarul 72841/27.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Siret
Adresa postala: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Punct(e) de contact: Popoiu Adrian, Tel.0230 280901, In atentia: Ciobanu Cristian, Email: [email protected], Fax: 0230 280624, Adresa internet (URL): www.primariasiret.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii echipamente, mijloace de transport specifice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: oras Siret, jud. Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 3 autospeciale specifice serviciului de salubrizare, astfel: 2 autogunoiere compactoare de 6 mc si 1 autogunoiera compactoare de 14 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 3 (trei) autospeciale (autogunoiere) cu echipament de compactare a deseurilormenajere si reciclabile (autocompactoare), din care: 2 autospeciale cu o capacitate de 6 mc si 1 autospeciala cu capacitatea de 14 mc
Valoarea estimata fara TVA: 199, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 5.000 leigarantia de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2006, Bugetul de stat, Fonduri publice locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare Formular 12A - Declaratie privind eligibilitatea , Cerinta obligatorie: completare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificatele privind datoriile fiscale se vor prezenta in original de catre ofertanti Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, Formularul 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12D Lista principalelor furnizari de bunuri similare, in ultimii 3 ani (2006-2008), continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati publice sau clienti privati, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la sediul AC, plata la caserie sau prin e-mail in contul RO24TREZ59624510220XXXXX, Trez SiretCOD FISCAL 4440985
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 11:00
Locul: Primaria orasului Siret, jud. Suceava, str. 28 Noiembrie nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE RO 2006/018-147.04.01.04.01.01Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Siret, compartimentul juridic
Adresa postala: str. 28 Noiembrie nr. 1, jud. Suceava, Localitatea: Oras Siret, Cod postal: 725500, Romania, Tel.0230280901, Email: [email protected], Fax: 0230280624
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2009 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer