Licitatie Publica - ACHIZITII INSTRUMENTE MUZICALE
Anunt de participare numarul 25759/30.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL DE ARTA"HARICLEA DARCLEE"BRAILA
Adresa postala: LICEUL DE ARTA BRAILA-B-DUL AL.I.CUZA NR.184, Localitatea: Braila, Cod postal: 810125, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN SIMION, Tel.0239615908, In atentia: ADRIAN SIMION, Email: [email protected], Fax: 0239615908, Adresa internet (URL): BRAILA-B-DUL AL.I.CUZA NR.184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII INSTRUMENTE MUZICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIAN CU COADA MARCA WENDL SAU ECHIVALENT-1 BUC;PIANINA MARCA WENDL SAU ECHIVALENT-2 BUC;
PIAN DIGITAL MARCA KAWAI SAU ECHIVALENT-2 BUC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36311000-4 - Piane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PIAN CU COADA MARCA WENDL SAU ECHIVALENT-1 BUC;PIANINA MARCA WENDL SAU ECHIVALENT-2 BUC;
PIAN DIGITAL MARCA KAWAI SAU ECHIVALENT-2 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 53, 514USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2007 pana la 12.11.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE-IN CUANTUM DE 637 LEI(63682 X 1%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ORDIN DE PLATA TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATI COMERCIALE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie cu privire la neincadrarea in preved.art.181 din OUG.34/2006 cu modificari;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006;Declaratie privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii3 ani;certificat constatator din care sa rezulte ca: 1)domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2007 22:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 16:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 10:44